Runar K Skrevet August 11, 2015 Rapporter Share Skrevet August 11, 2015 Jeg satte på en 90 amp dynamo for jeg var ikke sikker på orinalen. Funker fint det. 200 amp blir for mye til kablene tror jeg,men det går sikker og sjekke med et dynamo verksted. Ta for all del av batteri klemmene før du skrur:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar K Skrevet August 11, 2015 Rapporter Share Skrevet August 11, 2015 Satte på en 90 amp på min. Funker fint det. Var usikker på orginal. 200 amp blir vel tøft for kablene,men sjekk med et dynamo verksted hva som går. Husk å ta av batt klemmer før du skrur:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aarryk Skrevet September 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2015 Nå har jeg byttet til ny dynamo med 115 amp, inkl. regulator/børster. Og de samme fordømte tingene skjer... Lader ikke etter start, i 4 av 5 tilfeller. Må opp på 1800 opm. Spenningen er 13,8V ved vanlig bruk, men straks jeg slår på klimaanlegget så kan det rase helt ned til 12V, avhengig av hvor hardt A/C-vifta må blåse. Hvorfor er det slik? Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 18, 2015 Rapporter Share Skrevet September 18, 2015 Sjekk kablene og kontaktpunkter. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.