Gå til innhold

Lykter

Ranger emnet

DamagedMGS

Anbefalte innlegg

Hallå, noen som har noen meninger om hva slags hovedlykter/baklykter som tar seg best ut på Audi 80 B3 Sedan?

Vis gjerne noen bilder.

Jeg trenger noen ideer, kunne tenkt meg noe som sminka bilen noen år nyere, fant et par som så litt stilig ut, men trokke de passer. Noen som vet om mann får noe lignende til min bil?

http://www.streetdesign.no/?id=30599

Nissan king cab 1984

Honda Civic 1994

Audi 80 1990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett det står H1 og H4 osv. Hva er greia? Jeg har en Audi 80 B3 Type 89 1.8S 1990 mod Sedan. Hva kan jeg stappe i den? Kan jeg med god vilje få det meste til å passe? Tror de jeg så på var H1 og det sto ikke noe B3 eller B4 sto bare fra 91-95 eller no..

Nissan king cab 1984

Honda Civic 1994

Audi 80 1990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de angir jo bare pæretypen, evt forskjeller i sokkelkobling og om glødeelementet er med fjærnlys. H4 og H7 er vel identiske bortsett fra dette sistnevnte (om jeg husker rett nr), men slikt klarer vel en hobbyfikser å få til? ;)

Uansett. Små tiltak kan gjøre en typ 89 pen. Jeg ville nok anbefale å se an hovedlykter (her kan du bruke S2 eller RS2), men iallefall få på nyere panser, og så skaffe hvite blinklys foran og helrøde blinklys bak. Kombiner med noen ok felger og litt senk og voila!

Dropp angeleyes og LED striper. De fleste med litt smak liker ikke slikt ettermontert.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du mener ikke at du skal ødelegge bilen med singelframe front?

bare se hvor stygt det er:

http://www.finn.no/finn/bap/viewimage?finnkode=18421537&reference=7/184/215/37_-301859803.jpg&adheading=Audi+singelframe+til+S2%2F+Coupe+80+og+90&adTypeId=67&areaId=3322

det passer ikke i det hele tatt på en sånn bil.

bygg om til b4 front du

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel. Det er jo samme fronten, bare at den ene er sånn det ser ut i virkeligheten, mens den andre er etter diverse photoshop for å få det å se best mulig ut.

Du skal få synes hva du vil, men det er en viss sjanse for at jeg kommer til å slå ihjel både deg og bilen din hvis jeg ser dere ute! Skal du modernisere bilen din litt, så får du tak i lykter og frontfanger fra Audi 90, det ser mye bedre ut. Skal du modernisere den litt mer, så bytter du til fronten fra B4 karosseriet, med en S2 eller RS2 fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken. Med andre ord helt ræva...

Hvorfor koste på mange kroner på noe som helt sikkert ikke blir som på bilde, når du kan bruke noen få tusen på senk og felger, og en brukt front fra en B4?

Både EVO, RS-front, og tilogmed originalfront ser bedre ut enn det der.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, men de forntane er liksom så kjedelig.. Alle bruker det. Jeg tror, at med riktig tilbehør kommer det til å se drit fresht ut, må bare finne riktig lykter, og skjørter osv, få hele bilen til å se litt "mykere" ut. istede for så firkanta. Så til slutt full lakkings, da blir det nice. Men ja, tror hvis folk har prøvd den fronten å liksom ska over style bilen sin så ser det dumt ut, men om du holdern stilrein blir bra tror jeg..

Nissan king cab 1984

Honda Civic 1994

Audi 80 1990

Lenke til kommentar
Del på andre sider