DRFT-R Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Du kan bygge deg sidepipe slik jeg gjorde på Luxen min! Intercooler fra en volvo 740Turbo Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 :O Har det sååå mye å si med eksosen. Eg har bare fjerna den orginale lyddemperen og satt på en gjennomgående lyddemper. merka stor forskjell. men tror du at det er mye forskjell på 2" og 2,5"? Er Ganske sikker på at det er celsius den måler.. men skal dobbeltsjekke :) Blir lit flau viss eg har sett feil :P HVIS du har bestilt fra usa, er det utrolig stor sjanse for at det er F. Det irriterer meg også! Anyway eksos har utrolig mye å si! De røra som er på nå er sikkert 2" utvendig! ergo innvendig 1.8 kanskje! og det er mye bøy, det er rust og alt som senker farta for luft! Du virker som en hendig kar fra hva jeg så av bildene, så kjøp deg simons rør asap og bygg deg et gromt eksosanlegg pronto! Deretter kan du kjøpe deg 20" og skam senke bilen din! Bilen til en kompis av meg i asker! den er L A V !! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 350hk/1100Nm på 7,3 liter = 48hk/151Nm pr. liter 170hk/270Nm på 2.5 liter = 68hk/108Nm pr. liter(vet ikke hva ssom finnes i HiAcen, men det er ikke så mye mindre litereffekt enn 7.3`n Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 (endret) Du kan bygge deg sidepipe slik jeg gjorde på Luxen min! Intercooler fra en volvo 740Turbo Må nesten bygge til sidepipe så jeg nå :D så Grei ut den der Luxen din :) Har du flere bilder? Endret Oktober 3, 2009 av jonas_ueland Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 HVIS du har bestilt fra usa, er det utrolig stor sjanse for at det er F. Det irriterer meg også! Anyway eksos har utrolig mye å si! De røra som er på nå er sikkert 2" utvendig! ergo innvendig 1.8 kanskje! og det er mye bøy, det er rust og alt som senker farta for luft! Du virker som en hendig kar fra hva jeg så av bildene, så kjøp deg simons rør asap og bygg deg et gromt eksosanlegg pronto! Deretter kan du kjøpe deg 20" og skam senke bilen din! Bilen til en kompis av meg i asker! den er L A V !! Har du flere bilder av hiacen hans? Min er senka 10 cm fremme og 0 bak, må kappe fjerene bak for å senke. fremme går det 2 min. Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 eksos tempen var i celsius :/ ( Måleområde: 200–1370 °C ) skal prøve å få filmet litt en dag :) Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 (endret) 350hk/1100Nm på 7,3 liter = 48hk/151Nm pr. liter170hk/270Nm på 2.5 liter = 68hk/108Nm pr. liter(vet ikke hva ssom finnes i HiAcen, men det er ikke så mye mindre litereffekt enn 7.3`n Joda, men ikke glem nå mine 8 cyl. mot hans 4 han har btw 2.0l motor ikke 2.4. det er samme motor som jeg hadde i hiluxen min!Den TD motoren har 90hk originalt! når du kjører med 1.1 i ladetrykk med litt snacks har du ikke stort mere enn 130hk ca + - han lader 1.1bar.. jeg lader 2.5bar.. det er en god del mer varme som genereres! MEN! da lurer jeg på! hvor har du plasser denne måleren din? Endret September 20, 2009 av DRFT-R Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Har du flere bilder av hiacen hans?Min er senka 10 cm fremme og 0 bak, må kappe fjerene bak for å senke. fremme går det 2 min. leita men fant ikke for øyeblikket! hans er senket så jævlig at selv rolig kjøring over en fartsdump subber i skjermen forran;) og minst like mye bak! det er kappa senkefjærer bak, forran ern slakket av på torsjonen Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Må nesten bygge til sidepipe så jeg nå :D så Grei ut den der Luxen di :) Har du flere bilder? hm.. uten å ødlegge tråden kan jeg hive opp noen linker her! Bilen jeg vant svinndal trophy2006 med http://i2.photobucket.com/albums/y41/rdlx3m/Hilux/25032007006.jpg http://i2.photobucket.com/albums/y41/rdlx3m/Hilux/Bilder20075.jpg http://i2.photobucket.com/albums/y41/rdlx3m/Hilux/Hpim1587.jpg http://i2.photobucket.com/albums/y41/rdlx3m/Hilux/rdlwin.jpg http://i2.photobucket.com/albums/y41/rdlx3m/Hilux/side.jpg Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Målerern min står ca 20 cm fra manifolden. er vel ikke så enormt stort tap de 20 cmetrene ?? Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 leita men fant ikke for øyeblikket! hans er senket så jævlig at selv rolig kjøring over en fartsdump subber i skjermen forran;) og minst like mye bak! det er kappa senkefjærer bak, forran ern slakket av på torsjonen Foresten? Hvor fikk han kompisen din tak i senkefjerer? Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarbre Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 (endret) http://bankspower.com/techarticles/show/25-Why-EGT-is-Important Les litt der om dieseltrim. Maks komfortabel EGT ihht Banks med måler etter turbo er ca 550 grader. Om du har 900 grader på hiacen har den lite godt av det. 2,5" eksos og IC er greie ting å ha på plass _før_ man justerer noe som helst på en 2LT. Endret Februar 5, 2010 av vidarbre Siter 87 Toyota Land Cruiser LJ73 99 Ford Galaxy TDI (AFN) x- 86 LC LJ70 - 33 MT/R - IC - OME 2" - 2L-T x- 81 Carina TA4* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.