Gå til innhold

Ford econoline

Ranger emnet


ChevroletVan

Anbefalte innlegg

det er den bilen du ser over der;) bildene og klippet er av bilen MIN ;)

 

hadde ikke bilen din 4x4?

jeg kjører min helt opp til 70cm snø jeg ass;) må bare kjøre på 5pund lufttrykk i dekka;)

 

det ser du her:

22561_102411793121348_100000575824880_64952_4385832_n.jpg

 

bilen veier 4tonn, så marktrykket er helt genialt til offroad, men sitter du fast........da sitter du fast! noen gang er ikke vinsj nok heller;)!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den bilen du ser over der;) bildene og klippet er av bilen min;)

 

hadde ikke bilen din 4x4?

Jeg kjører min helt opp til 70cm snø jeg ass;) må bare kjøre på 5pund Lufttrykk i dekka;)

 

Det ser du her:

http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs298.ash1/22561_102411793121348_100000575824880_64952_4385832_n.jpg [/ IMG]

 

bilen veier 4tonn, så marktrykket er helt genialt til offroad, menn sitter du fort ........ da sitter du fort! noen gang er ikke Vinsj nok heller ;)![/ quote]

 

 

 

Nei....det var bakhjulstrekk = elendig på vinterføre:spin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh ja, du har solgt liket ja?... den er lei:)

 

 

men når du sier 7.3diesel.. TURBO diesel da eller? powerstroken? der kan du hente inn 110hk bare på chip slik jeg gjør, i tilleg har jeg GTP3880R turbo!

 

Bortsett fra det har jeg 4" eksos med 4" powerelbow ut av turboen, fjerna alt av restriktorer på denne, men skulle gjerne hatt bankspower alu intercooler og andre dyser for å mappe den om, da blir det ca 400hk og 1200nm på hjula;) hihih

 

syns det går helt jævllig allerede nå, om ikke girkassa mi slurer.

et must er trippelplatet converter! har en som er på vei i posten nå!

 

Hvor får jeg kjøpt chip til power stroke?

X: ca 50 motoriserte kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du finner dem overalt i usa. bare søk opp 7.3Powerstroke tuner så får du opp mye rart!

 

jeg har en som heter Predator chip, du har også Bankspower. diverse typer til diverse bruk.

 

min har 45hk til trekking av henger, 85hk street eler 110hk extreme oppsett.

da er dne mappet slik at så fort du nærmer deg 2500RPM; skyter ladetrykket opp til 36PSI

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår