Vanskid Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Har kjøpt oss russebil (Chevrolet Van). Vi trenger nå en logo på siden av bilen. Vi trenger noen forskjellige skisser, og lurte på om noen ville fikse noen muligheter? Bilen skal hete Baitshunter. (baits = jailbaits) ikke sant. Så må ha noe i den duren der. Hadde vært fint om noen som har litt tid til overs kunne kommet med noen forskjellige ideer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 gir det et lite forsøk senere jeg, har ikke tid nå :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanskid Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Takker! Venter i spenning : )))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 viste seg å være litt vanskelig å mekke noe som ble fint. men her er en VELDIG enkel skisse:) har fortsatt photoshop filen, så alt kan endres eller fjernes om du har spesielle ønsker;) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanskid Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Den var nice den. Skriften var fet, men kanskje en litt mer tydelig logo? Var nice med en asss der, men kanskje litt mer tydelig hvis du skjønner? Så blir den jo perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Den var nice den. Skriften var fet, men kanskje en litt mer tydelig logo? Var nice med en asss der, men kanskje litt mer tydelig hvis du skjønner? Så blir den jo perfekt! ja jeg tenkte på det.. ble litt merklig med den tykke streken rundt å nesten vanlig teining inni liksom.. men skal se hva jeg kan få gjort med det.. må bare si ifra om det er noe annet bilde eller noe spessielt du vil ha inn :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 (endret) slik, fiksa litt på den ;p EDIT: la merke til at ass'n ble litt kantete;p.. men har fiksa det nå, gidder bare ikke å laste opp på nytt :) Endret Februar 1, 2010 av FR33DY Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zNiPeeR Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 la den henge sammen fra ass`n til logo:) Siter -Opel Kadett c 1976 caravan -Opel kadett c 1977 sedan -Opel kadett c 1979- banebil -Opel ascona b black jack- -opel omega b 2.5v6 sedan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 hvis dere forresten trenger blålys rekke med sirener og fullpakke på russebilen så si ifra, jeg har liggende Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marla Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Jeg er kanskje for sent ute nå, men slenger ut mitt forslag uansett :) Ta kontakt hvis logoen ønskes i vektor-grafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg