Gå til innhold

Stjålet Nissan 200 SX-1990. Natt til 30.01.04 i Oslo

Ranger emnet

C-K

Anbefalte innlegg

Bilen min var jaggu borte når jeg sto opp i dag tidlig!

I løpet av natten mellom kl. 21.30 og 07.45 har en jævel stjålet bilen min.

Bilen sto på privat parkeringsplass i bakgården til Bentsebru g 23 i Oslo.

Så hvis du ser en rød Nissan 200 SX-1990, med reg nr. DJ ----- plaseret et sted den ikke ser ut til å høre hjemme, vennligst ring meg på 990 -- ---

Bilen er lik den som er på bilde.

Christian

200sx.jpg

CK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva sier politet?

Regner med den står på en liste over stjålene biler. Og at saken blir henlagt etter en hvis tid hvis de ikke "snubler" over den.

Vet ikke hva forsikringsselskapet sier ennå. Har delkasko, så jeg regner med å betale en egenandel på 4000,- for skader etc. Håper den ikke er alt for herpa når jeg får den tilbake.

CesiuM_e:

Synd at folk ikke kan forskjellen på mitt og ditt:mad:

CK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette høres jo bra ut, da er det vel snart en CA18DET til salgs i oslo... :D og det vil jeg ha i bluebirden min...

jaja, delkasko dekker jo tyveri.. er kjipt, føler med deg...

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. føler med deg.. :(

Hadde selv innbrudd i bilen min natt til i dag (kan ikke sammenligne en sierra & en 200sx, men:P).. syns det var kjipt nok, lissom...

Håper den blir stelt pent med, og kommer til rette igjen da.

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da er bilen funnet! :D Og kjeltringene arrestert. Bilen var utstyrt med Svenske skilter og den var full av tyvegods og søppel. Jeg kastet 3 store søpplesekker med dritt fra bilen bl.a.

2 stk gamle brød

2 epler

6 poser med lomper

1 pakke salami uten salami

8 skiver salami uten pakkning

ca 6-8 par sokker

noen ødelagte mobiltelefoner

3 utgaver av motorbørsen

1 Donald Duck

1 Dameblad

2 Joystick til PC

16 bokser med spraymaling

Noen gamle klær

Noen mystiske kobligsbokser.

Litt medesiner og hudprodukter

++

Ellers var bilen i rimelig bra stand tror jeg. De hadde ødelagt samtlige låser og starteren. Om det er noe mere får jeg vite av verkstedet.

CK

Lenke til kommentar
Del på andre sider