Gå til innhold

Pris på hellakkering av Audi i tyskland?

Ranger emnet

asm492

Anbefalte innlegg

Har hørt at det skal være billigere i Tyskland jeg og, men de fleste land er nok billigere enn Norge. Er nok best å ringe rundt/ maile ,som BossCat sier, til div lakkeringsverksteder der nede og høre, en lakkering kan være så mangt (motorrom, innsiden av dører osv). Google er fin ting som sporer opp steder for deg.

Kan også være en ide å sjekke ut priser i nabolandet Polen også! Der må det jo være enda rimeligere...

Endret av HaaJeHaa

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Har en Audi A4 B7 Avant som jeg vi lakke, problemet er bare at det er drøyt dyrt i Norge, har hørt av noen kammerater at det var billigere å gjøre det i tyskland, selv om han visste pris. Noen som vet?

Prisen spørs om du skal ha kvittering eller ha det gjort utenom staten's lommer I norge!

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i sverige er det ikke så godt kvalitet på jobben kontra norge;)

Det spørs hvor du gjør det. Det er like mange dårlige lakkerere i Norge som i sverige..Eller gode om du vil.. Selve prisen betyr ikke at det er proffesjonelt utført om det koster 30 000 norske vs 18000 svenske kroner...

Man må se ann hver enkelt lakkerer/verksted.. Og det er førsteinntrykket som gjør mye for meg.. Møkkete og rotete lokaler så spaserer jeg som regel ut igjen.. Ofte reflekterer dette utførelsen...

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvor du gjør det. Det er like mange dårlige lakkerere i Norge som i sverige..Eller gode om du vil.. Selve prisen betyr ikke at det er proffesjonelt utført om det koster 30 000 norske vs 18000 svenske kroner...

Man må se ann hver enkelt lakkerer/verksted.. Og det er førsteinntrykket som gjør mye for meg.. Møkkete og rotete lokaler så spaserer jeg som regel ut igjen.. Ofte reflekterer dette utførelsen...

Det er sant, men som regel så har ikke.. hva skal jeg si, biler betyr ikke mye i sverige. Folk kjører til bilen ramler sammen så kjøper de nytt, det er en helt annen kultur der. Men 30.000 for en hellakkering ink moms eller uten?

Ja det er sant, der det er rotete er det som regel shabby. Du ser det på hvordan verneutstyr som blir brukt også.

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men som regel så har ikke.. hva skal jeg si, biler betyr ikke mye i sverige. Folk kjører til bilen ramler sammen så kjøper de nytt, det er en helt annen kultur der. Men 30.000 for en hellakkering ink moms eller uten?

Ja det er sant, der det er rotete er det som regel shabby. Du ser det på hvordan verneutstyr som blir brukt også.

Jeg bare slengte ut en pris.. Det er ca 5 år siden jeg fikk lakkert en bil sist... Men jeg har mine kontakter i Sverige og jeg vurderer å levere bilen dit neste gang. I området mitt så er det få kvalitetslakkerere.. Og ofte så ser en folk tar snarveier utenom verneutstyr.. Hvordan disse blir når de runder 50 år er uvisst.

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider