Strandstuen Skrevet September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Stille her:) Men fått tak i b23et blokk som er betong fylt:)Pakninger og styr blir bestilt over helga så da blir det og sette sammen motoren.. var i sverige her og kjøpte meg 8 nye 17" stålfelger, meinga var bare og flytte senteret på dem og ha dem sånn, men den gang ei når en har en kompis som kan bredde:) Han jobber på møller og fikk tak i 8 nye transporter felger som han deler og sveiser ihop med mine så nå blir dem 9x17..hehe Så da får han fire av felga mine for at han gjør detta:) Har også satt på noen andre fjærer på bilen så den er litt lavere og DeCarbon dempere rundt om:) Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Lite som skjer her gitt:) Motoren er begynt på: Honet opp igjen, byttet stempelringer, byttet rådelager. skal kanskje skru mer i morra. Har også fått igjen 17" felga:) Skal ta bilde av dem. Kjøpt meg data sprut, kina grenrør som er sveisa om, ekstern wastegate er kjøpt inn, bredbåndslamda ligger i tollen og siemens deka 750cc er på tur over dammen. Sånn ligger det an for øyeblikket:) Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg