The cowboy Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 kjørte rusa, med 85 000 i trusa ska ikke være lett dere..hehe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 humoristisk overskrift :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 spørsmålet er bare.... hvordan i villeste helvete fikk hun plass til 85 høvdinger i trusa, uten å skjære seg, og tenk om hun hadde diris :P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by duxx0 spørsmålet er bare.... hvordan i villeste helvete fikk hun plass til 85 høvdinger i trusa, uten å skjære seg, og tenk om hun hadde diris :P 85 høvdinger er faktisk ikke så stort som man skulle tro! Gikk med 50 høvdinger i lomma mellom to banker en gang fordi jeg ikke hadde tid å vente på BBS. Det var jo mindre enn lommeboka mi :D Jeg var klar for bærepose og sekk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by steinar Jeg var klar for bærepose og sekk :D En liten brun strisekk som det står "Kr" på kanskje? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg