Gå til innhold

Streetmeet ingierstrand. Lørdag 1 mai 2010 klokken 20:00

Ranger emnet


asus1

Anbefalte innlegg

Det har den ikke, dvs den ene hadde litt av det men det var en sliten dieseltralle som var herja i stykker, sluren automatkasse, trykket oppjustert med slangeklemmer osv, sikkert fjærkapp og. Så han skal vel ikke snakke så negativt om mishandling av originalbiler :) Han er typen som prater 10x mer enn han snakker Og som har begynt å bruke ordene stuk og stance irriterende mye..

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har du litt av et rykte å leve opp til, merce-123.

 

Med tanke på hvordan du skriver ;) Jeg håper virkelig bilen din har riktig "stuk" (som du kaller det for).

 

hmm, hva prater du om? jeg sa bare at jeg syns det er langt med over to timer en veg for å se noen plast-styla skyline, 200sxr eller civicer med 15mm senk og 5x20" felger, setter ikke så høye krav til HVA slags biler det er, bare de sitter fint, så spør jeg dere som er fra området om hva slags biler jeg kan forvente meg om jeg tok turen?! Hva som er galt i det skjønner jeg ikke, men de bilene på filmen er noe jeg ikke vil kjøre så langt for å se, har sett fine biler i området der, blant annet en hvit golf 5 som er kjempelav og med gromme felger, men på filmen er det ikke så mye av dem, derfor ville jeg høre med noen som er på de treffa, om han kan fortelle om filmer viser alle bilene som dukker opp eller at det er flere? for det er jo veldig få biler og litt annen stil enn det jeg vil dra for å se, er fullt mulig at det er gromme biler der, men ser dem ikke på filmen, ser mest slike biler

DesignTT.JPG

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merc-123

Jeg var på det treffet i fjor, og jeg angrer ikke på at jeg reiste de 3.5-4 timene nedover.

I mine øyner var det mange fete biler der som satt bedre enn drft-r sin på mange måter.

 

 

Hva med å møte opp og se selv istedetfor å sitte der du sitter og bruke tiden på å kritisere alle andre?

 

Og vist du er så livredd for å bli skuffa over at ingen andre klarer å bygge fete biler og møte opp på treff, hva med å gjøre noe med dette?

Smaken er forskjellig fra person til person, og hvordan en bil sitter er opp til en enkelt person det!

 

Ta en sjanse og reis dit og se?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merc-123

Jeg var på det treffet i fjor, og jeg angrer ikke på at jeg reiste de 3.5-4 timene nedover.

I mine øyner var det mange fete biler der som satt bedre enn drft-r sin på mange måter.

 

 

Hva med å møte opp og se selv istedetfor å sitte der du sitter og bruke tiden på å kritisere alle andre?

 

Og vist du er så livredd for å bli skuffa over at ingen andre klarer å bygge fete biler og møte opp på treff, hva med å gjøre noe med dette?

Smaken er forskjellig fra person til person, og hvordan en bil sitter er opp til en enkelt person det!

 

Ta en sjanse og reis dit og se?

 

ok, dette var svaret jeg ville ha, ikke verre enn det;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt Escaladen`en ennå skulle jeg tatt meg en tur. Det viktigste med sånne treff er vell at flest mulig kommer. samme om det er en riskoker, golf med sota ruter eller noe så kult som driftern til DRFT-R. er jo alltid kult å se andre biler og treffe folk som har gjort noe mer/annet med bilen selv om det bare er satt på et klistremerke eller fullt modda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår