2,3 kimmi Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Hei jeg er på jakt etter en lysrampe-varsellys bjelke.samma hvordan stand den er i bare at den er hel og funker. Send pm Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Hvor mye penger har du planer om å legge i det? 12 eller 24 volt? Hvis du er villig til å legge litt penger i det, så anbefaler jeg å rusle en tur på E-bay i USA. Der kan du kjøpe deg en pent brukt, delvis overhalt strobebjelke. Disse er i 12 volt. Strober er vanvittig mye tøffere enn standard rotorbjelker! Nye rotorbjelker får du blant annet på http://www.krappe.no, men jeg vil tro dette er noe kinavare, og jeg garanterer på ingen måte kvaliteten på disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 er 12v jeg er på jakt etter ja.har ikke tenkt til og bruke så mye på det nei,helst brukt til en bilig penge Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg