Ideal Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Etter nok en dag med merkelige observasjoner i trafikken i Oslo, stiller jeg meg noe undrende.. Er det virkelig slik at folk blir overrasket over at det snør....i år også? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Hehe sånn er det i Bergen også. Merkelig fenomen det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 All form for kollektiv trafikk gikk jo til helvete i går og bussen her nede kjører jo ut hver eneste dag.. Vi bor jo i Norge ffs, skulle da bare mangle at det kom en haug med snå hvert eneste år :) Skjønner ikke at de ikke forbereder seg for det blir jo samme leksa hvert år Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Virker som det er likt over alt... Har ikke folk med seg at det virkelig er vinter? eller tror de at snø bare er noe som kun forekommer rundt jul og nyttår? Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Norse///M Virker som det er likt over alt... Har ikke folk med seg at det virkelig er vinter? eller tror de at snø bare er noe som kun forekommer rundt jul og nyttår? it`s just illluuuuuusions drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 før bønda i klassen regner det sedler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 for brøytemannskapet er det en overraskelse hvert år.. "Å faen, snør det? Og plogen som ligger gjemt bakerst i en bod 4 mil unna" Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 hehe.. nokk med folk som tipper uttafor veikanten også.. hadde det vært lov med litt leik på en uskyldig parkeringsplass så!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Tror kanskje alt styret har kommet siden det har vært lite snø de siste 10 årene.. og nå kjører jo "alle" med piggfritt?.. Men jeg er ikke sikker om pigg-dekk er bedre på dette føret da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Jeg kjører piggfritt, har aldri hatt problemer med å komme meg frem noen steder.. Og bakken opp til meg er faktisk litt krevendes også... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg