robinzj Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Har lenge hatt problemer med instrumentpanelet i bilen min. Speedometer nåla fungerer, turtallsmåleren virker ikke og lyset i panelet funker ikke. Samt at langlys- og oljelampa lyser konstant. Trodde dette skyldtes printplata bak instrumentpanelet så dro å henta meg ett helt nytt speedometer fra en annen golf gti. Skifta og lysa kom til forundring på men da jeg startet bilen var det akkurat samme problemet. Noen som har vært borti lignende og har mulig løsning på problemet? Turtallmåler, lyset i panelet samt kjørecomputer og lignende fungerer ikke og det er sykt irriterende! Håper noen har ett fornuftig svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Sjekk spenningen (+12V) som skal være på instrumenter, instrumentlys m.m. Sjekk også jording (-). Mistenker bakstykket på tenningslåsen. Nesten all strøm går gjennom den. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinzj Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Takk for svar! Skal sjekke opp spenningen, men frykter kanskje det kan være noe kluss med tenninga.. Hadde noe lignende problem med musikkanlegget en stund som jeg koblet gjennom tenninga... Eneste helvette å sjekke opp hele ledningsnettet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg