Sieræva Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Hei. Jeg skal bygge på min sierra, og vil ha en turbo-motor, hvordan kan jeg få dette billigst mulig? Hva er det minimale forbedringen for en 2,0 L injection motor? Skal også style den opp, hvor kan jeg få fin, men billig styling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Har du OHC eller D O H C motor? Finnes vel endel guider/tråder på Fmcn.no osv... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas- Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Halla! RS500 styling er her http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/Ford_Sierra_Cosworth_RS500_Pre/ford_sierra_cosworth_rs500_pre.html Får tak i mye brukt, komplett sett ligger vell på rundt 10k-15k. Thomas- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Halla! RS500 styling er her http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/Ford_Sierra_Cosworth_RS500_Pre/ford_sierra_cosworth_rs500_pre.html Får tak i mye brukt, komplett sett ligger vell på rundt 10k-15k. Thomas- rs500 styling er vel ikke akkurat det å sette på en sedan.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas- Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Leste litt fort, haha.. Litt vell trøtt! Thomas- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sieræva Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 har OHC motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Da er det ganske greit å turbokonvertere.. Anbefaler å regge seg på fmcn.no og søke der. Finnes mange gode tråder. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 For ca 10K så har du turbo på ohc motoren din. Er det en EGR motor (89-90mod) med katalysator, så kan du kjøre 1bar trykk ved kun å bytte topp-pakningen, og sørge for nok bensin. Er det en eldre motor så burde du holde deg under 1bar for at det ikke skal bli dyrt for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg