australiaboy Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Jeg vurderer å installere et lite multimediaanlegg i bilen min, men kunne tenke meg å få litt klarhet rundt dette emnet: 1) Finnes det sider på internett hvor dette med installasjon av multimedia i bil er beskrevet? 2) Har tenkt å kjøpe 2 produkter fra Pyle. Er det noen som har noen erfaringer med dette merket? Tenkte å kjøpe følgende: - LCD skjerm: PLVWR7200 , - DVD spiller: PLDVD120 . 3) Hvilke ledninger trengs til en slik installasjon? Har tenkt å kople den til nåværende lydanlegg via Pioneer CD-RB20 og IP-bus'en... 4) Hvor i Norge kan jeg handle Pyle? Er det mulig å importere disse tingene selv fra USA, eller er ikke det mulig med tanke på spenning, DVD format osv... Takker for alle svar! mvh Jørgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 soundpressure fører pyle i norge ihvertfall..Er en profil her på forumet som heter soundpressure..Det kommer sikkert et svar fra en av dem .. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 kan handle fra meg ;) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 hei Soundpressure, meg og roy, som importerer pyle til norge. den spilleren og den skjermen er veldig fin. bildet er meget bra på skjermen. Vi driver å bygger kjempe demo rack med masse pyle dvd produkter nå og jeg har montert litt av det selv i bil og jeg skal etterhvet sette inn komplett pyle multimedia i min egen. viss det er noe du lurer på eller trenger hjelp med når det gjelder montring er det bare å kontakte oss så skal vi hjelpe deg. nå har ikke jeg vært borti den boksen fra pioneer før, men viss det er rca inn på den så er det jo bare å koble i vei. da tar du bare ut fra dvdspilleren og inn på den boksen. itilleg må det en ledning fra dvdspilleren til brekket og revers bryteren. Og så klart en ledning til skjermen i taket Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 importerer ikke autohifi pyle selv? isåfall, hvilke priser kan dere levere produkter fra Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
australiaboy Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by tvindal kan handle fra meg ;) Hva kan jeg handle fra deg? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
australiaboy Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by ALJ_GSi hei Soundpressure, meg og roy, som importerer pyle til norge. den spilleren og den skjermen er veldig fin. bildet er meget bra på skjermen. Vi driver å bygger kjempe demo rack med masse pyle dvd produkter nå og jeg har montert litt av det selv i bil og jeg skal etterhvet sette inn komplett pyle multimedia i min egen. Hva tar dere for disse to produktene da? Finnes det en Pyle DVD spiller med innebygget TV tuner? Ser de selger slike i USA, går det an å bruke denne tuneren i Norge også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 jeg kan selge deg pyle multimedia. men kun de varene som er vist på http://www.autohifi.no Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by tvindal importerer ikke autohifi pyle selv? isåfall, hvilke priser kan dere levere produkter fra Både Autohifi og vi er importører av PYLE og LANZAR produkter. Vi er side stilt og opperer som importører begge to. Og vi begge er autoriserte av Sound Around i USA. Sound Around er det firmaet som eier både PYLE AUDIO og LANZAR. Vi holder på med forhandler prisliste i disse dager, hvis du vil at jeg skal sende deg en så gi meg din mail adresse. Mvh Roy Andersen Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 terje@oppdal.net Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by australiaboy Hva tar dere for disse to produktene da? Finnes det en Pyle DVD spiller med innebygget TV tuner? Ser de selger slike i USA, går det an å bruke denne tuneren i Norge også? finnes masse dvdspillere med innebygget tv tuner som funker i norge fra pyle. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by australiaboy Jeg vurderer å installere et lite multimediaanlegg i bilen min, men kunne tenke meg å få litt klarhet rundt dette emnet: 1) Finnes det sider på internett hvor dette med installasjon av multimedia i bil er beskrevet? 2) Har tenkt å kjøpe 2 produkter fra Pyle. Er det noen som har noen erfaringer med dette merket? Tenkte å kjøpe følgende: - LCD skjerm: PLVWR7200 , - DVD spiller: PLDVD120 . 3) Hvilke ledninger trengs til en slik installasjon? Har tenkt å kople den til nåværende lydanlegg via Pioneer CD-RB20 og IP-bus'en... 4) Hvor i Norge kan jeg handle Pyle? Er det mulig å importere disse tingene selv fra USA, eller er ikke det mulig med tanke på spenning, DVD format osv... Takker for alle svar! mvh Jørgen Pyle har spillere som har innebygget tuner som spiller av både PAL NTSC systemet. NTSC brukes i USA og PAL i Eurpoa. Så dette er ikke noe problem. Men den skjermen du har valgt ut, er kun med NTSC koding. Men vi har andre tilsvarende skjermer som du kan bruke. Mvh Roy Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Veit dere åssen det er med radioen på Pyle produkter... Sikter da til http://www.pyleaudio.com/itemdetail.asp?brand=pyle&cat1=Mobile%20Video&cat2=In-Dash%20DVD%20Players&model=PLDVD168 den spilleren. Er det ikke slik at i usa så er det oddetall mens i europa er det partall? (eller motsatt) Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 spillerne til pyle leveres med en switch for europeisk og amerikansk radio mottak, så det funker Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by Soundpressure spillerne til pyle leveres med en switch for europeisk og amerikansk radio mottak, så det funker Takker for svar! Åssen er det med soner på den da? Sonefri? Kjedelig hvis det er sone1... :( Forresten, åssen forsterker er det på modellen over? (regner med at det forsterker på den?) Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg