Gå til innhold

Blitt glad Volvo eier - V40 2004mod 1.8 Sport

Ranger emnet


krt_

Anbefalte innlegg

Jah, som topic avslører har jeg blitt den stolte eier av en V40!

 

Første tanke var; wow, her var det mye bil for pengene.. Nydelig bil å kjøre, sitter som et skudd på trange vinterveier og minimalt støy fra breie piggdekk.

 

Her er bilen:

 

- V40 1.8 Sport Edition 2004 mod

- Sort

- 150.000km på tellern

- Beige helskinn

- AC automatisk klima

- Cruise Control

- Xenon

- Kjørekomputer

- 215/45 17" Alu sommer felger.

 

Har få planer om å endre/style eller trimme noe bare slik at det er sagt :P Men meget mulig jeg får tonet rutene bakover 40% siden bilen er sort.

 

 

Så, første spørsmål. Hva er egentlig innbakt i "Sport"-pakken? Må si jeg ikke har peiling på Volvo fra før.

 

fins det noen internett sider som har info om de forskjellige utgavene? Har lest mang gang gjennom instruksjonsboka men er vel litt begrenset der.

Måtte tydeligvis bytte xenonpæra på høyre side og her var det trangt gitt :P er vel meningen man skal kunne skifte disse selv??

 

Uansett nyyydelig bil å kjøre, fullverdig kjøremaskin med upåklagelig sitte og kjørekomfort.

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil, du kommer nok til å bli fornøyd med denne :)

 

Limited Sports Edition er, etter det jeg vet, 30mm senket fra fabrikken og har det såkalte sportsunderstellet som gjør den stivere og sitter bedre på veien. Itillegg har de somregel mere utstyr i form av xenon-lys, skjørtekanter, frontleppe og spoiler bak. Noen arresterer meg vel om jeg er på jordet her.

 

Hiv ut noen bilder av bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil, du kommer nok til å bli fornøyd med denne :)

 

Limited Sports Edition er, etter det jeg vet, 30mm senket fra fabrikken og har det såkalte sportsunderstellet som gjør den stivere og sitter bedre på veien. Itillegg har de somregel mere utstyr i form av xenon-lys, skjørtekanter, frontleppe og spoiler bak. Noen arresterer meg vel om jeg er på jordet her.

 

Hiv ut noen bilder av bilen :)

 

Åh, dette var nyttig å vite! takk for svar.

 

Skal komme med bilder når været letter litt. Er ikke noe særlig å ta bilder i snøkov :P

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår