Gå til innhold

prosjekter ?

Ranger emnet

Gou

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Polo4RS3

Har fått en bra avtale på Silver line,men dersom ikke bilen blir lakkert i denne fargen tror jeg ikke det er så lett å få overført tilbudet til deg...

Well, da får mann i såfall få til en egen avtale med dem, men hvis du skal bruke den fargen på din bil, er ikke det noe som blir aktuellt på min, litt variasjon må det jo være??

Er jo slett ikke sikkert det blir lakk i det hele tatt, men heller ny bil...hvis noen har en 2002 ----) Audi A4 Avant 1,8 turbo S line til salgs, og vil bytte, gi lyd:cool:

Back to topic.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. då va RS4 fangeren i hus.. snakte med ingo noak.. stål listen var sendt fra tyskland.. speil ligge her.. panserløftere ligge her.. nytt senkesett e på vei.. baklukå står klar til å cleanast.. mye ting på gang :) håpe bare at det blir klart te sommaren.. men bedre å bruka litt lengre tid på det , enn å få det ferdigt uten noe bra resultat :)

kom gjerne med oppdateringer andre folk også..

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er pågangsmotet på topp (ble litt knust da gear kassen ikkje ville samarbeide mær men men..) har sendt mail på 2 forskjellige kasser i sverige.. får vel svar snart..

vente fremdeles på stål lista fra ingo noak.. er vel et par uker siden eg fekk bekrefet at lista var sendt (dei kan kje ha forstått engelsk`n så bra..) så lurte på om noen kunne hjelpe meg me å oversette til tysk ?

"Bestilte en stål badlook til min Polo 6N for noen uker siden (dato klare eg sjølv).. Lurte på om den er sendt eventuelt når den vil bli sendt?"

må ut å få et lavere senkesett.. lakkeren min va på besøk å sa det bare va te å komma ut med fronten , grillen , speilå å dei andre små tingå.. han va også klar te å sparkle badlooken så nå står alt på ingo noak :D

blir nok kje heilt ferdig i år.. tror proff sotinga ikkje blir fullført før neste år.. får leve med amatør soting et år te.. blir en del uforesette utgifter.. men men..

håpe det blir masse poloar på årets treff.. e ganske gira på danmarks tur.. samma om det e polo folk.. (så lenge dei e vag folk så :D )

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider