Blueboy Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 http://www.reifen-direkt.de Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Måtte du betale mye i frakt? Når jeg hørte på der var det innsykt mye i frakt. Like greit å kjøpe i norge liksom Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 har ikke bestillt derfra enda så jeg vet ikke....trodde ikke frakten skulle bli så dyr jeg..har betalt veldig lite i frakt på andre deler fra tyskland. Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Polo4RS3 Har fått en bra avtale på Silver line,men dersom ikke bilen blir lakkert i denne fargen tror jeg ikke det er så lett å få overført tilbudet til deg... Well, da får mann i såfall få til en egen avtale med dem, men hvis du skal bruke den fargen på din bil, er ikke det noe som blir aktuellt på min, litt variasjon må det jo være?? Er jo slett ikke sikkert det blir lakk i det hele tatt, men heller ny bil...hvis noen har en 2002 ----) Audi A4 Avant 1,8 turbo S line til salgs, og vil bytte, gi lyd:cool: Back to topic. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 jaja.. då va RS4 fangeren i hus.. snakte med ingo noak.. stål listen var sendt fra tyskland.. speil ligge her.. panserløftere ligge her.. nytt senkesett e på vei.. baklukå står klar til å cleanast.. mye ting på gang :) håpe bare at det blir klart te sommaren.. men bedre å bruka litt lengre tid på det , enn å få det ferdigt uten noe bra resultat :) kom gjerne med oppdateringer andre folk også.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 prosjektet mitt er å få meg en jobb :D så jeg kan begynne å gjøre ting med polo'n, er så mye jeg vil. men med ca 3000 i mnd å leve for er det ikke mye jeg har rå til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Joda, prosjektbilen er på vei inn i garasjen. Frekke linjer, og comfy som få! og et design som kan trekke pusten fra enhver arkitekt! Og mye planer :D :D :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 joda...jeg har ikke så mye å si her kanskje...siden mitt prosjekt først og fremst er å få tatt lappen...er ungutt i "bransjen"..! Men ellers så skal jeg bygge litt anlegg, og prøve å få kjøpt inn litt deler...litt småpusling med nye "leker" er alltid gøy:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 For min del, klarer jeg aldri å gå et år uten å gjøre noe, hentet en del ting på Essen Motorshow plus en del kjøp på E-Bay +++++. Så skal i kveld på verkstedet og skru mer... For håpe til blir bra. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 ser fram til å se dine nye modifiseringer til våren Runar!:) er planene hemmelige eller? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by Blueboy ser fram til å se dine nye modifiseringer til våren Runar!:) er planene hemmelige eller? Hemmelig, nei men jeg veit ikke enda alt hva jeg skal gjøre, og man må ha noen overaskelser til sommeren. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Viktig det:) blir nok noe kult! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 nå er pågangsmotet på topp (ble litt knust da gear kassen ikkje ville samarbeide mær men men..) har sendt mail på 2 forskjellige kasser i sverige.. får vel svar snart.. vente fremdeles på stål lista fra ingo noak.. er vel et par uker siden eg fekk bekrefet at lista var sendt (dei kan kje ha forstått engelsk`n så bra..) så lurte på om noen kunne hjelpe meg me å oversette til tysk ? "Bestilte en stål badlook til min Polo 6N for noen uker siden (dato klare eg sjølv).. Lurte på om den er sendt eventuelt når den vil bli sendt?" må ut å få et lavere senkesett.. lakkeren min va på besøk å sa det bare va te å komma ut med fronten , grillen , speilå å dei andre små tingå.. han va også klar te å sparkle badlooken så nå står alt på ingo noak :D blir nok kje heilt ferdig i år.. tror proff sotinga ikkje blir fullført før neste år.. får leve med amatør soting et år te.. blir en del uforesette utgifter.. men men.. håpe det blir masse poloar på årets treff.. e ganske gira på danmarks tur.. samma om det e polo folk.. (så lenge dei e vag folk så :D ) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 har montert og modda nye baklykter på poloen i helga. Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by Blueboy har montert og modda nye baklykter på poloen i helga. yodude Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg