18tom Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by Blueboy har montert og modda nye baklykter på poloen i helga. [/img] Det ble smudkiddie Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 kult det... hehe..men pengene flyr.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme kult det... hehe..men pengene flyr.... Men, det er derfor vi har penger, alt går på prioritering. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Der va ennå mær ting på vei.. har kjøp denne cupd/downforceren (er denne så er/var montert på G-Yog sin..) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 LOWRIDER blir den da..(hvertfall bak ved downforcer'n) :D :D :D Fett det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Raaahhwrrrr... ;) Jobber på gti prosjektet mitt jeg da... blir vel ikke ferdig med det første men.. driver å peller ta no lister og kjøpte led lyktene til polo4rs3.. Så er vel gewinde det neste på lista.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Ble det bra med led lysa eller?? Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 joda.. ikke perfekt passform, men det ekke så gæli heller... hakke rekki å koble dem om enda.. men blir bra.. pella ta dørlistene, og det viste seg at døra var lakkert uten å ta a listene, så må til å lakkere litt der da :o Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 der va front,grill og cupdiff. hjemme fra lakk.. blei rettuslett... tja.. HERLIGT :D ska se om eg får tatt noen bilder i morgen , noen så kan legga dei ut for meg ? så kan eg maila bildene te dokke.. viss noen har ledig diskplass ein eller annen plass.... såg lyst på det en stund i dag når vi holdt på i garajsen.. helt til telefonen kom om at gear overføringene ikkje ville samarbeida.......... ugh.. jaja.. snart sommar....... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Bra å høre at folk står på, men er det ikke flere m eldre Polo som bygger....????... Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 sammler deler for tiden, og skal ha bruksbil dieselen opp å gå (2f) dette er kjøpt inn: kw gewinde sorg/schrick kam bærearmer med teflon foringer weishers stab stag webere og turbomanifold og diesel veiv til en annen motor, samt g60 dyser.... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by TurboPolo sammler deler for tiden, og skal ha bruksbil dieselen opp å gå (2f) dette er kjøpt inn: kw gewinde sorg/schrick kam bærearmer med teflon foringer weishers stab stag webere og turbomanifold og diesel veiv til en annen motor.... Bærearmer? Har du kjøpt det fra salzman? Når du sier veiv fra annen motor, skal du øke slag volum? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Blueboy har montert og modda nye baklykter på poloen i helga. Ble mycket bra!! Kan noen venligst fortelle meg hva som må til for å få det sånn? Mine led lykter passer ikke 100% Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by G40Turbo Bærearmer? Har du kjøpt det fra salzman? Når du sier veiv fra annen motor, skal du øke slag volum? kjøpte de ikke fra Salzmann, men fra Röhn Motorsport. kostet 106 euro på ebay. Veiv fra dieselmotor 1272-->1398 men tviler på at den kommer i noen motor med det første.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 til rfpolo: du må slipe vekk kanten på baksiden av lykta. Der hvor pakningen ligger, ta av pakningen og slip ned ca 5mm. og slip kun ned på den siden som er inn mot bakluka! må også slipe endel av ytterkanten på lykta(den svarte) jeg brukte en dremel til dette. det er mye prøving og feiling! prøv lykta på etter hvert som du sliper! slik: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg