Gå til innhold

prosjekter ?

Ranger emnet

Gou

Anbefalte innlegg

sommeren er det allerede blitt snakk om så da tenkte jeg på følgende.. ka har folket som plan/mål te sommaren ?

vett at blueboy har div. på gang.. men han e kjedelige.. seie jo ingenting ;)

personligt så blir det mer senking.. proff sot... stål badlook.. sveist bakluka.. (skilt innfelling i bakfanger..)

vurdere også heil lakkering..

viss noen vil ha 16" mine så blir det kanskje bytte i litt mindre å breiere felger.. får se ka så skjer..

men..

tvile på eg får alt igjennom til sommeren.. håpa det.. men..

e ganske gira på å få stand på bilen å kjøra te danmark.. 2 uker i danmark hadde vært kewlt ;)

ferie hus i danmark e genialt....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vurderer noe så drastisk som felg bytte :D , og hel lakkering..den der stanox Silvern var litt kul, gitt...

Hvis ikke, hiver jeg muligens hele bilen og kjøper ny..Sikler etter en H2...senkesett til H2, hvor faå mann det hen??;) ;)

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Hvis ikke, hiver jeg muligens hele bilen..

Da da tar jeg imot ;)

Har skapet fullt av plastikk, felger, lykter, monovisker etc. hjemme, trenger bare en 3-dørs polo. Så det er vel det som blir prosjektet... å bytte bil :D

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hel lakkering..den der stanox Silvern var litt kul, gitt...

Har du planer om og lakkere i den fargen??

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ingen vet hvor harry er gravd ned...." Vet liksom ikke...er mye tøft på lakk siden, men som sagt, kan godt være bilen blir solgt i stede, og at det blir innkjøpt en H2 eller en A4 Avant 1,8T, av den nye typen, vet ikke enda...

Originally posted by Polo4RS3

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ få senka kjerra.....det skjer forhåpentligvis i Juni.....blir enten Koni justerbart eller Koni kombinert med Lesjøfors 40mm fjærer.....vi får se.

Andre "små" prosjekter gjennom våren/sommeren:

gitter i luftinntak,racing pedaler,få laga ferdig egen modifiserte belteputer,øyelokk på blinklys,fjerne sidelister,ny frontrute,lakkere div.smådeler i motorrom,stab-stag,panser løftere........men tid og penger skal til.......så vi får se.

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way, hvis du har en kjempe deal liggende på den lakken, og du ikke skal bruke den selv, på din bil, gi meg en lyd...

Er som sagt en mulighet, enten omlakk + felg, bare felg, eller så selger jeg hele røkkla...

Ingenting sikkert enda..

Originally posted by Polo4RS3

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt:

- G60 lader

- 620x360x38 Intercooler

- bredbåndslambda

- Ekstra hjerne

Skal kjøpe:

- Større mapsensor

- Sinterclutch

- Holdeplate til G60 laderen

Hvis jeg får råd

- Diffsperre

- Salzmann ramme

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way, hvis du har en kjempe deal liggende på den lakken, og du ikke skal bruke den selv, på din bil, gi meg en lyd...

Har fått en bra avtale på Silver line,men dersom ikke bilen blir lakkert i denne fargen tror jeg ikke det er så lett å få overført tilbudet til deg...

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloDude

Jeg MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ få senka kjerra.....det skjer forhåpentligvis i Juni.....blir enten Koni justerbart eller Koni kombinert med Lesjøfors 40mm fjærer.....vi får se.

Andre "små" prosjekter gjennom våren/sommeren:

gitter i luftinntak,racing pedaler,få laga ferdig egen modifiserte belteputer,øyelokk på blinklys,fjerne sidelister,ny frontrute,lakkere div.smådeler i motorrom,stab-stag,panser løftere........men tid og penger skal til.......så vi får se.

off off.. 40mm e for høyt.. du kan få kjøpa mitt interalloy senkesett ? med tuv papir.. kosta 1800 nytt.. e kun kjørt ein 8000km ca.. ska øve te 60mm tenke eg.. så viss du vil så kan du komma med et bud ;)

panserløftere e nå kje det dyraste.. ligge et sett her.. men e bedre enn stångå ja.. detaljer ;)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blueboy

har diverse prosjekter på gang ja! og ja jeg er litt hemmelighetsfull!=)

dere får vente å se hva som skjer!

det blir hvertfall forandringer også noen litt sære håper jeg:)

kor har du fått tak i dekk.. går utifra at det va 35 profil.. kor te lands har du fått dei ? eller har du bestilt fra utlandet..

bare dei blir positive dei sære id`ane ;)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider