Gå til innhold

Streetmeet Follo Lørdag 6.Feb 21:00

Ranger emnet

Shibbs

Anbefalte innlegg

Meet førstkommende Lørdag 6.februar! Møtes ved Vinterbrosenteret klokka 21:00, så cruiser vi å lager liv :) Ta med deg alle du kjenner og litt fler, så blir nok detta bra!

Vi fra Drøbak cruiser fra Drøbak City parkeringa ca 20:40 for de som vil henge seg på der!

Til de av dere som ikke har vært med på disse før, så bruker vi å være et sted mellom 30-60 biler, med mye god stemning og liv :)

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah ic. vi skal på glattkjøringsbanen(nesodden) den helga(lørdag), men blir nok kjøring på kvelden, så er jo bare å henge seg på

får vi oss inn ditt a? skjer det denne lørdagen at dere skal på banen?

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vi oss inn ditt a? skjer det denne lørdagen at dere skal på banen?

Det er åpen dag der NESTE lørdag, altså 13.feb.

Bliru med imorra?

Skrota Bmw 520 88 12v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen min er ikke ferdig enda, kjører caravelle, så blir ikke gøy med caravelle, men skal tenke over saken ass=)

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Video fra street meet 6. februar.. http://www.youtube.com/watch?v=52n2olfI5bk

Angående oblad artikkelen.. avisene skriver mye søppel, finner opp histoerier osv. Var et par som ble stoppa, men alt i alt så var det svært lite drifting ved vinterbro, og alle kjørte når de følte for det.. var ikke noe bortvisning etc.

For info om treff osv,(sier dette grunnet jeg ser du bor i ski..) så er det en "ligg bredt" på facebook du kan requeste en invite til.. også er det follostreetmotion.net. Ønsker du en bruker der send meg en PM med brukernavn/mail så ordner jeg. ;)

1987 Toyota Supra MKIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt meet neste helg(ikke nå til helga) og dnene gangen kan jeg love deg mindre kaos :)

Møtes på Vinterbrosenteret Lørdag 27.02.10 Klokka 21:00 så cruiser vi på veiene å lager liv på diverse industriområder.

Fra Vinterbro så går turen videre til Rema industriområde, som ligger på veien mot ski og så til drømtorp industrien og videre derfra til store industrifeltet på Langhus :)

og til dere som ikke skjønner hva som er sivil så er det en passat og en mondeo som pleier å cruise rundt :)

Skrota Bmw 520 88 12v

Lenke til kommentar
Del på andre sider