Skulebollen Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Satt og fikla litt med spelaren min for lenge sia.. og kom innpå noke kodestyr, mena eg tasta inn 1-1-1-1 som kode.. Men kom aldri opp noke kode.. Idag, kobla eg frå batteriet, og no kjem det opp kode, så eg har prøvd litt forskjellige kombinasjona, men finner ikkje ut noken måte og trykke enter på? Kjem ikkje på kas speler det er men er en heilt vanlig en som ikkje er så altfor gammal:blah: Men noken som veit om ein kun skal taste inn koden eller må ein bekrefte koden med noke enter eller noke? nytta ikkje trykke noken andre knappa: / Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Søk på Kenwood "modellnavnet ditt" user manual på nettet, så skal du se at det dukker opp ting og tang. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 om det ikke fungerer, må spilleren sendes inn.. dette (av erfaring) koster ca 1000kr.. så spørs det om det er verdt pengene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg