Rally Koffen Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Du kan flytt cd spilleren opp øverst dashen men da må du få tak i feste/lage ett (det gjorde jeg) ellers vis du skal ha spillern der den står nå må du også få tak i brakett. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Fikk ordnet spilleren ja :) Har da vært å rubbet bilen i helga. Tok meg 9 timer, men resultatet ble meget bra :p Gikk også over alle pyntelister o.l med vinylfornyer. Slitter også med at sylinder nr 1 tenner dårlig av å til så bytter pluggledninger i morgen hvis de har hos høggern. Bilder: Hiver med et bilde av gamle bilen også. Angrer sinnsykt på salget... Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Veldig Pen bil:) Blir å følge med her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 ser bra ut dette, volvo syns jeg er bedre enn toyota og vag, du må få riktig stuk nå, så blir det helt topp;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Takk for det ! :) Joda, er enig i at volvo er tøffere enn Toyota. Grunnen til at jeg angrer salget av Golfen er fordi jeg fikk denne så veldig billig. Hadde hatt råd til å ha to biler :P Men men, er jo ikke noe å gjøre med :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 What???? Har du solgt golfen???:( why? Denne tror jeg blir bra, etter det du gjorde med golfen blir nok ikke denne feil;) Bra at du tar vare på bila dine med rubbing og polereing;) Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Solgte Golfen fordi jeg trengte penger til ny bil, TRODDE jeg da :p Men ja, satser på at dette blir bra. Har fått på Luisi rattet også nå, så meget bra ut :) Bilder kommer i morgen :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Var å sladda litt med 240en i dag. drit artig :D Ellers så er det ikke så mye som skjer her. venter på lønning så jeg får kjøpt den frontspoileren som skal være under fangern også ei ny høyere baklykt. Er det noen som vet om hvor jeg får tak i gul lykte folie?? Trenger det så sårt :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Sladdet litt i dag også :p Hysterisk morsomt :D Nå har jeg endelig tadd bilde av det nye rattet: Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Kom Volvo 240 med diffbrems ? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Fortsetter bare med å legge ut flere småupdates :p Forhåpentligvis noen som følger med hehe :) Fikk ferdig hattehylla i dag. Ble ganske bra syntes jeg. Den skal settes i til helga. Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Pluss at til helga skal lakken få seg en real omgang med voks, og den skal vaskes enda bedre innvendig. Litt annet smått kommer sikkert til å skje også :p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Da har 240n fått seg en god omgang med voks og vask. Ble overasket over hvor blank lakken ble :) Har også fått ordnet lysene som det var en go del tull med, Bla. bremselys som ikke virket. Men nå er alt i skjønneste orden. Fant jaggu en uåpnet sjokolade som gikk ut av dato i 1992 under baksetet også :P pluss en masse 10 øringer... Hattehylla på plass Fjernet emblemene på bakluka også :) Og orange parklys. Ser det ikke godt på bildet da. Hva syntes folket? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Ser ut til å bli lungt dette her...bra at du polerer og holder lakken blank og fin ;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Takk for det. er meget pen den bilen din også ;) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg