Gå til innhold

vinter meet? (Akershusområdet)

Ranger emnet

badbug

Anbefalte innlegg

høres smud ut. Kjørte bmw, men den har rasa, så får vi se hva det blir til imorra. runden etter vinterbro blir vel først opp til rema industrien, så videre til drømtorp, og muligens derfra til langhus.

pleier å få være veldig i fred på langhus, selvom purken kom dit sist så tok det evigheter

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres smud ut. Kjørte bmw, men den har rasa, så får vi se hva det blir til imorra. runden etter vinterbro blir vel først opp til rema industrien, så videre til drømtorp, og muligens derfra til langhus.

pleier å få være veldig i fred på langhus, selvom purken kom dit sist så tok det evigheter

bra plan, men sist jeg var på treffet så viste jeg ikke hvilken bmw du kjører, var du fult av bmw der, hva er de 2 første bokstavene på skilt nr ditt? er ikke purk hvis du trur det hahah

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra plan, men sist jeg var på treffet så viste jeg ikke hvilken bmw du kjører, var du fult av bmw der, hva er de 2 første bokstavene på skilt nr ditt? er ikke purk hvis du trur det hahah

Hehe, neida nå er jo min vraka uansett så blir ikke den bmwen nå. får se hva det blir til.

http://www.amta.no/bilder/article4816057.ece

den grå bimmern der er min

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider