me1986 Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Hei! Sitter her nå og er ganske frustrert, så da lurer jeg på om noen her har mer peil enn meg. Det som er saken er at i dag skulle jeg ta motorvask av min bil Golf 3 95 Mod. Måtte gjøre pga en kompis av meg skulle skjekke ute en olje leksaje for meg. Men etter at jeg hadde spylt med høytryksspyler nedi motoren begynnte bateri lampa og lyse, og abs lamp og air bag lampa OG Cd spillern begynnte å kuntte ut. Alt dette skjer i fjorskjellig tidspunkt. + det er ikke alltid den starter.. Den startet i sta men etter jeg kjørte og prøve å starte den 1 time etterpå gikk ikke det.. Er det dynamoen som har fått seg en trøkk/gåen ? Litt frustrert akkurat nå.. Håper noen kan hjelpe meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 mulig du har drukna sikringsboksen,spray med noe som drar ut fukt(5-56) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Hvilken motor? Sjekk om du har fått vann ned i plugghullene, sjekk for fukt på tennkabler, fordelerlokk og coil. Se etter sprekker i coilen, svakhet på golf. Da kommer det fukt inn her, og du får problemer. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Når den ikke starter, går starteren rundt, eller sier det bare klikk? At den ikke starter etter motorvask, er oftest kondens i fordeler. Men så var det alt det andre, som kanskje kunne skyldes defekt tenningslås bakstykke. I så fall en tilfeldighet at det oppsto samtidig. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me1986 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 (endret) takk for all hjelp fra dere :) Var og så på det og det var at dynamoen ga for lite strøm om det den brude... Men en ny dynamo kosta ca 2900 (70 A) Er ikke det litt rå dyrt eller det det prisen ligger på ? Det er en Golf CL 1,4 L Endret Februar 4, 2010 av me1986 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Møller du har sjekket pris hos? Norskbildelsenter.no pleier å være rimeligere, ellers så har du jo høggern som sikkert har noe du kan bruke. Dem pleier å gi med "garanti" (tilbakeleveringsrett) om den ikke fungerer som den skal. Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg