superb09 Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 hvordan er reglene for fuelcell til vegbruk? og hvor kan jeg få kjøpt en som er godkjennt for vegbruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Hva skal du med det? Fuelcell er tryggere en orginal tank så hvorfor skal det ikke være lov? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Hva skal du med det?Fuelcell er tryggere en orginal tank så hvorfor skal det ikke være lov? Fordi folk kan finne på å poppe fast tanken med 4 alupoppnagler F.eks... En 50-60kg tung tank kan finne på mye rart ved en kollisjon viss den ikke er forsvarlig festa,Tanking fåregår også gjerne med åpent bagasjelokk. Det kan også skape artige situasjoner! Bensindamp er som kjent ganske flyktige! Fyre opp Marlboroen 2 minutt etter tanking.. PLUTSELIG har du cabriolet! :) Personlig kommer jeg til å montere Fuelcell i A-mantaen min.. Men kun fordi jeg har kunnskap nok til att jeg VET att den kommer til å bli sikrere enn tanken som er original.. og att den forblir på plass etter eventuell 80-0 på ett blunk!! Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg