srednA Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Jeg har skaffa meg en polo for en liten stund, noen som har lyst å bytte baklykter med meg. Om noen har lyst på stylinglykter kan vi bare bytte mot de originale... Hele og fine med tuv papir også tror jeg. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ats22 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Jeg har skaffa meg en polo for en liten stund, noen som har lyst å bytte baklykter med meg. Om noen har lyst på stylinglykter kan vi bare bytte mot de originale...Hele og fine med tuv papir også tror jeg. Hei. har org. Colour Concept baklykter som er fabrikk sota. Se link. De ligger å slenger de. http://www.bilforumet.no/polo/213693-polo-colour-concept-rod-1997-1-6-a.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg