xtreme-corrado Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 halla folkens. venter nå på ny lader fra g-lader guru Polo Classic... før jeg setter inn laderen, så skal alle slanger få seg en grundig rengjøring.. dette gjelder selvfølgelig også for ic. noen her som kan gi meg noen tips om hvordan jeg får ut ic på lettest mulig måte og hvordan den er festet??? mvh roger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Ta av frontfanger. Mener å huske at IC var festet med tre bolter som var lett og komme til. Ellers må du løsne de to slangene som kommer inn på den, de er festet med slangeklemmer, og kan sitte ganske godt. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 takk for svar, hadd egentlig håpa på at æ skull slipp å ta av fangern.. hvordan er det å få av den egentlig? mvh roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 les tråden "fronten på G60" Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 når du først har den av så kast den til helvete og kjøp front mount IC ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 hehe, fornuftig det ja.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by nitewlkr når du først har den av så kast den til helvete og kjøp front mount IC ;) Word. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Vask ut av intercoolern med vann, såpe, avfettningsmiddel og sprit. Ha en av slangene på og stapp inn mammas hårføner og den er tørr på en snau halvtime. Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 er nå ferdig med rengjøringa, var my dritt inne i ic, rester fra den gamle laderen... slapp å ta av fangern for å ta ut ic, skrudd bare av innerskjermen, ble litt trangt å knotete men det det gikk til slutt, er det ikke slik vi gutta liker det da??? hehe.. gleder meg til laderen kommer slik at jeg kan få bilen på veien igjenn mvh roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Kjøpe fron mount intercooler??? Den fra golf rallye? Hvor mye i pris ca? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by CorraDon Kjøpe fron mount intercooler??? Den fra golf rallye? Hvor mye i pris ca? Golf G60 skal passe rett inn uten mods Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lil`ob Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Polo c : Har tilfeldigvis en sånn IC hjemme, men den er litt deformert..tatt fra en vraka bil.. vet du om det er noen mulighet til å reparere ? skal se om jeg får tatt et bilde.. Siter -corrado vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by lil`ob Polo c : Har tilfeldigvis en sånn IC hjemme, men den er litt deformert..tatt fra en vraka bil.. vet du om det er noen mulighet til å reparere ? skal se om jeg får tatt et bilde.. Er vel ikke særlig håp for den hvis registeret er skadet. Kan kanskje få noen til å sveise inn ett nytt register da. Kanskje TS? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Polo Classic Golf G60 skal passe rett inn uten mods Må korte inn tilkoblingene litt..... slik Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lil`ob Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 denne er det jeg har, men kan vel glemme å spørre om å reparere den..kunne ikke huske at den var sååå ødelagt:mad: http://www.ia-stud.hiof.no/~oddvarbe/div/ic1.jpg http://www.ia-stud.hiof.no/~oddvarbe/div/ic4.jpg http://www.ia-stud.hiof.no/~oddvarbe/div/ic7.jpg ikke like fin som thomas sin akkurat.. Siter -corrado vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg