Gå til innhold

Latskapshjelp ønskes på min Passat (Fjernlås)

Ranger emnet

Toffen

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har kikket litt på ting og lurer på noen andre ting :P

Har en Passat 98mod 1.9TDI Automatgir

1. Er det mulighet for Cruise Control på denne? Isåfall har dere linker til litt info ang det på min bil og link til noen eksempelprodukter

2. Kan man lukke/åpne vinduer med nøkkelen?

3. Er det mulig for fjernstyring av dører på denne? Har ikke det nå

På alle 3: Hva må jeg ha / hvordan / linker? :)

Håper på mange positive svar! :)

- Toffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cruise Control: Ja dette skal være mulig! Mener det bare er å bytte blinklysspaken til en med CC funksjon og aktivere funksjonen med Vag-com.

Det går å programmere hvertfall de nyere modellene til å automatisk lukke vinduene når bilen låses med fjernstyrt sender, om det går på din modell tør jeg ikke å svare på.

Det går å få fjernstyrt sentrallåsen, men da må du være kreativ når det gjelder nøkkel. Du må også installere en mottaker-enhet i bilen, åssen dette gjøres vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolker det dithen at du ikke har fjernstyrt sentrallås nå?

Da kan du sannsynligvis åpne og lukke vinduene ved å vri om nøkkelen i låsen, og holde den der i noen sekunder. Vri mot åpne - låsen åpner seg - vinduene åpner seg etter noen sekunder. Motsatt for å lukke.

Når det gjelder ettermontering av fjernstyrt sentrallås fins det universalsett man kan montere, som kobles opp mot bilens originale sentrallås. Ofte må man ha en ekstra sender i nøkkelknippet da, blir litt mer styr hvis man skal ha det integrert i nøkkelen.

Monterer du en alarm i bilen, får du somregel denne funksjonen med i pakka :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, stemmer det med vinduene. Haha, unødvendig men morro ^^.

Sentrallås har jeg jo så håper det er mulig med en slik ting som du sa. "Ettermonterbar fjernstyring" .. vil den ettermonterbare fjernstyringen virke med vinduene og? Og er det noen dere anbefaler som ikke er for pris-høye?

Angående "Cruise Control" så har bilen det integrert? Virker jo litt sprøtt at bilen har dette men dem ikke har det "skrudd" på ? Det er kanskje så merkeverkstedene skal tjene på å "ettermontere" det ved å 1. bytte blink, 2. kode bilen, 3. håve inn mange tusen ekstra.

Men om det er i bilen, hvordan kan jeg se det? Og hvor får jeg utstyr til å aktivere og instalelre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...