MaartenE Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Noen som har erfaringer med Goodyear sin register-rem? Holdbarhet passform etc? maarten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Passform? Jeg får da inderlig ikke håpe noen har opplevd å ha problemer med passform på registerreima si noen gang? Jeg tror ikke du får noen problemer uansett hva slags reim du kjøper deg! Så lenge du gjør arbeidet ordentlig, så vil jeg nok tro at reima holder ett stykke forbi neste skiftintervall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Hvis du tenker på settet fra biltema så er det helt fint.. Har kun prøvd på volvo b230ft motor og da passet alt meget godt.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Good year skal være bra... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaartenE Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Passform? Jeg får da inderlig ikke håpe noen har opplevd å ha problemer med passform på registerreima si noen gang? Smile, joda har hatt problemer med passform. sikkert ikke slik du tenker, men dette er 15 - 20 år tilbake. Tror det hadde med utforminga på tenna til reima å gjøre, det støya noe så sinnsvakt. gikk ikke an å kjøre med. bytta på reim på nytt til orginal reim å bråket var borte. maarten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg