eystein Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 noen som har eller vet om en oversikt over releene til g60? viskere, vinduspylere og vifte virker ikke.... er ikke strøm ditt. tenkte kanskje det kan være ett rele... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Load reduction relay, nr. 4 på brettet. Denne styrer alt dette du har nevnt. Test releet med å sette 12v på styrekretsen og sjekk om du får kontakt på hovedkretsen. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 (endret) Slenger meg på her jeg da jeg hører rykter om at rele til cupelyset kan forårsake at batteriet tømmes på kort tid. Noen som vet hvilke rele? Så jeg tenkte å fjerne det i håp om at det bedres :-) Endret Februar 9, 2010 av MidnightClub Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg