terjemk Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Først: jeg kan ikke mer om bil enn at den har 4 hjul og ratt. BMW 528i 1997 modell. Etter en 35 min kjøring med en del lirking i snø og bratt bakke stoppet jeg bilen. Da lyste ABS og ASC lampen. I tillegg fortsetter en vifte/pumpe/dynamo å gå i motoren. Den er plassert mellom spylervesketanken og væskebeholderen for intesivrenseanlegg. Har nå stått og gått i litt over en halv time. Noen som har peiling på hva dette er? Hilsen TMK Siter Grønn på bil... men skjønner at jeg har fått meg kongebil! BMW 528i 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 er ikke kjøleviften foran radiator som står å går? Hvis den har el-vifte da.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terjemk Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Nei ikke kjølevifte. HAr fått tips om at det er noe i forbindelse med abs systemet Siter Grønn på bil... men skjønner at jeg har fått meg kongebil! BMW 528i 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 jeg har hatt akkurat det samma problemet, men det varte i maks 30 min. Kjørte over en fartsdump og da lyste abs lampa og antispinn lampa plutselig. Etter litt kjøring, kjørte jeg over en liten dump og da ble lysa borte :) Men en bekjent av meg hadde samma problemet og han bytta abs-følern. Da var problemet løst. Kanskje du kan begynne med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 sikkert abs pumpa han mener. og at pumpa surrer etter stopp, da må du lese ut diagnose. på bilen. det må du til et verksted for å gjøre Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terjemk Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Takk for tips. Det var abs styringsboksen som er gåen så releet stod å klikka. Stoppa det ved å dra ut kontakta. Så nå trenger jeg å få tak i en brukt styringsboks:) Siter Grønn på bil... men skjønner at jeg har fått meg kongebil! BMW 528i 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg