Gå til innhold

Ikke gi meg juling! (Audi V8)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skjønner at kategorien kanskje er mest forbeholdt amcar 8'ere. Men jeg har gått til anskaffelse av en audi V8 1992 modell. Og lurte bare på om noen har noe info om delle bilen og i særdeleshet motoren? Vil gjerne vite alt av væske og oljemengder på den, og ja, alt som er å oppdrive av info.

Bær over med meg! :)

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by salms

Heisann!

Skjønner at kategorien kanskje er mest forbeholdt amcar 8'ere. Men jeg har gått til anskaffelse av en audi V8 1992 modell. Og lurte bare på om noen har noe info om delle bilen og i særdeleshet motoren? Vil gjerne vite alt av væske og oljemengder på den, og ja, alt som er å oppdrive av info.

Et lite tips : Sjekk instruksjons boka ang væske mengder. :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by salms

Heisann!

Mener jeg har forhandler perm på Audi V8..Har til S4 og alle de bilene i allefall (Fattern drev firma og hadde kontakter i fabrikken). Skal sjekke opp om jeg har til V8

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Modmach1

Mener jeg har forhandler perm på Audi V8..Har til S4 og alle de bilene i allefall (Fattern drev firma og hadde kontakter i fabrikken). Skal sjekke opp om jeg har til V8

Flotte greier! Venter på info :)

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde desverre ikke info om oljemengde ets. Men har de offisielle forhandler permene (som kun de i tysland fikk) og det er det info om alle V8 modellene ( 3,6 - 4,2 og 4,2 lang).- Her inni (permen) er det jæv.. med info om alt av dreiemoment - ekstra utstyr - standard utstyr ets.-. Følger med egen brosjyre med lakk prøver og stoff prøver fra interiøret ! Ikke vanlig foto, men rett stoff :D

Kan scanne noen av sidene med tanke på motor spesifikasjoner med mer hvis det er av interesse. Har delefish på disse bilene mener jeg også, men har ikke maskin til å lese de..

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider