finken2 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Har i en tid ergret meg over høyere bensinforbruk samt ujevn tomgang på vår Vectra 1.8 99 modell. Tilfeldigvis da jeg skulle bytte lyspære, oppdaget jeg en stor sprekk på undersiden av innsugslangen...tenkte da med en gang at dette må være kilden til alle mine problemer med bilen. Vil falsk luft kunne gi disse symptomene? Isåfall er jeg superhappy...endelig noe som er enkelt å fikse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Fullt mulig den kan ha skylden for dine problemer ja. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finken2 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Kjøpt ny idag...180 spenn hos Opelpusheren, faktisk billigere enn uorginalt. En gledelig overraskelse når jeg hadde ventet noe mye dyrere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Hadde sprekk i denne slangen for et halvt år siden jeg også. Merket det på at bensinforbruket steg og steg, i tillegg til at bilen var rimelig ustabil på tomgang. Var hyggelig å kjøpe ny slange når den var såpass rimelig ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg