Gå til innhold

Mv6

Ranger emnet


Roye

Anbefalte innlegg

Hva inneholder den pakken?

Er det en V6'er med mere utstyr enn CD og bare med automat?

 

Hva mer?

Var ikke så mye mer utstyr.

MEn en 3liters 24v motor.

Samt att det er luft dyser fra varmeapparat opp på sideruter baki og på de. men mulig noen cd også hadde dette tror jeg kanskje.

Noen mv6 kom også med Manuel som Sæther skriver

 

 

Mv6 kom med en 2,5l og en 3l v6 på henholdsvis 168hk og 208hk mener jeg. Den har vel i tillegg til det CD har, elektriske seter m.minne, multifunksjonsratt, antispinn og skinninteriør. Usikker hva mer.

 

Feil og feil...

Mv6 kom ikke bare med skinn. kom med likt stoff som cde hadde også.

MV6 kom ikke som 2.5.. kun som 3.0 med x30xe.

Kun de etter 97 som hadde multifunksjonsratt, min 95 har ikke det.

Samt att x30xe motor er på 211hk.

x25xe er vel på 170hk. men de er ingen mv6..

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så mye mer utstyr.

MEn en 3liters 24v motor.

Samt att det er luft dyser fra varmeapparat opp på sideruter baki og på de. men mulig noen cd også hadde dette tror jeg kanskje.

Noen mv6 kom også med Manuel som Sæther skriver

 

 

 

 

Feil og feil...

Mv6 kom ikke bare med skinn. kom med likt stoff som cde hadde også.

MV6 kom ikke som 2.5.. kun som 3.0 med x30xe.

Kun de etter 97 som hadde multifunksjonsratt, min 95 har ikke det.

Samt att x30xe motor er på 211hk.

x25xe er vel på 170hk. men de er ingen mv6..

 

Hmm, okei. På wikipedia står det at mv6 kom med to v6ere på 2,5 og 3 liter. Vet at mv6 ikke bare kom med skinn, men den kom med skinn også :-)

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier vel sitt om Wikipedia som kilde ;) hilsen lærer ...

 

men uansett, virker stort sett som det bare er motoren som er forskjellen. Har sett CDer med det meste av utstyret levert til Omega.

 

Det jeg ikke har sett på annet enn MV6 er lyftdysene i bakdøren som er nevnt og at den er lakkert helt ned. Mener også at stoffsetene levert til MV6 har annet stoff enn de levert til CD.

 

Kanskje noen her kan klarere det med bakluken på sedan. Jeg har MV6 og den har en "innebygd" vipp som jeg ikke har sett på CD/GL biler ... MV6 utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier vel sitt om Wikipedia som kilde ;) hilsen lærer ...

 

men uansett, virker stort sett som det bare er motoren som er forskjellen. Har sett CDer med det meste av utstyret levert til Omega.

 

Det jeg ikke har sett på annet enn MV6 er lyftdysene i bakdøren som er nevnt og at den er lakkert helt ned. Mener også at stoffsetene levert til MV6 har annet stoff enn de levert til CD.

 

Kanskje noen her kan klarere det med bakluken på sedan. Jeg har MV6 og den har en "innebygd" vipp som jeg ikke har sett på CD/GL biler ... MV6 utstyr?

Den vippen var det kun noen mv6 som kom med. Lurer på om det var fra 96->

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke innebygd.

MEn en gummi vinge som sitter på bagasjelokket. tror sæther monterte sånn på turbo omegaen

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har hvertfall en liknende.

Hadde ikke MV6 også aut høydejustering som standard?

Han har fra en mv6. Ble kjøpt på omc forumet av en som høgde mv6'n sin.

Høydejustering på hva?

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår