Gå til innhold

"Ny" AE86 i hamar

Ranger emnet

Mark1

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

For det første er de vanskelige å finne (må ut av norge), for det andre er 14000 uten engangsavgift og uten moms.

Må også si at jeg heller ikke ser problemet i å bruke den på vinteren. Den har lav vekt lav utveksling og diffbrems. Tilsett snø = rein fornøyelse i mine øyne.

Minst like ille å bruke dem som driftebil som vinterbil, sjangsen er større for at det skal gå galt da. Min mening bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken er biff, rusta må du ta på de uansett..

blir danmarks tur eller kanskje finland for å finne ae86 for meg etter millitær og skole forsåvidt, er ikke gal pris på de og vekt samt motor gjør at avgifta blir litt mere moderat forsåvidt hehe..

men bil for å brukes er dette, tross et kullt-bil fra japan og entusiast bil..

ting er for å brukes, men det finnes grenser (stakkars bilen min trur jeg synger litt lavt nå)

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

De fleste vil vel ha 3-dørs utgaven tenker jeg. Begge de der er 2-dørs og begge er demontert. Den til Simen(den turkis-grønne saken) er solgt forresten.

Jeg har lenge fulgt med på markedet i Danmark, og prisene har gått drastisk opp det siste året. for et år siden lå de fleste rundt 10.000 danske. Nå har jeg ikke sett noen under 20.000 på lenge. er blitt vanlig at de ligger mellom 20-40.000. Regner med prisene faller til våren/sommeren når det kommer flere biler på markedet -_-

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
De fleste vil vel ha 3-dørs utgaven tenker jeg. Begge de der er 2-dørs og begge er demontert. Den til Simen(den turkis-grønne saken) er solgt forresten.

Jeg har lenge fulgt med på markedet i Danmark, og prisene har gått drastisk opp det siste året. for et år siden lå de fleste rundt 10.000 danske. Nå har jeg ikke sett noen under 20.000 på lenge. er blitt vanlig at de ligger mellom 20-40.000. Regner med prisene faller til våren/sommeren når det kommer flere biler på markedet -_-

Så en for 15.000. Den hadde lagt ute 30min. (!) før eieren skrev solgt. damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...