MGR Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 hvor mye koster en ae86 om et år ca? hvor får jeg tak i det og slik? har konf da, og tenkte og kjøpe bil:9 og 14000 får en ae86 som er av de råeste så:)ehe Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 For det første er de vanskelige å finne (må ut av norge), for det andre er 14000 uten engangsavgift og uten moms. Må også si at jeg heller ikke ser problemet i å bruke den på vinteren. Den har lav vekt lav utveksling og diffbrems. Tilsett snø = rein fornøyelse i mine øyne. Minst like ille å bruke dem som driftebil som vinterbil, sjangsen er større for at det skal gå galt da. Min mening bare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Minst like ille å bruke dem som driftebil som vinterbil, sjangsen er større for at det skal gå galt da. Går vel litt i en annen akkurat de begrepene der. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 saken er biff, rusta må du ta på de uansett.. blir danmarks tur eller kanskje finland for å finne ae86 for meg etter millitær og skole forsåvidt, er ikke gal pris på de og vekt samt motor gjør at avgifta blir litt mere moderat forsåvidt hehe.. men bil for å brukes er dette, tross et kullt-bil fra japan og entusiast bil.. ting er for å brukes, men det finnes grenser (stakkars bilen min trur jeg synger litt lavt nå) Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Dere trenger vel strengt tatt ikke dra til danmark eller omegn for å finne en AE86 da... er et par "byggesett" ute til salgs nå ;) http://finn.no/finn/car/object?finnkode=6716729&sid=6a-5nBfRU619151&pos=202&tot=202&page=9 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=974153&username= Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 De fleste vil vel ha 3-dørs utgaven tenker jeg. Begge de der er 2-dørs og begge er demontert. Den til Simen(den turkis-grønne saken) er solgt forresten. Jeg har lenge fulgt med på markedet i Danmark, og prisene har gått drastisk opp det siste året. for et år siden lå de fleste rundt 10.000 danske. Nå har jeg ikke sett noen under 20.000 på lenge. er blitt vanlig at de ligger mellom 20-40.000. Regner med prisene faller til våren/sommeren når det kommer flere biler på markedet -_- Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 De fleste vil vel ha 3-dørs utgaven tenker jeg. Begge de der er 2-dørs og begge er demontert. Den til Simen(den turkis-grønne saken) er solgt forresten.Jeg har lenge fulgt med på markedet i Danmark, og prisene har gått drastisk opp det siste året. for et år siden lå de fleste rundt 10.000 danske. Nå har jeg ikke sett noen under 20.000 på lenge. er blitt vanlig at de ligger mellom 20-40.000. Regner med prisene faller til våren/sommeren når det kommer flere biler på markedet -_- Så en for 15.000. Den hadde lagt ute 30min. (!) før eieren skrev solgt. damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Hvor finner dere annonsene i danmark? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Hvor finner dere annonsene i danmark? http://www.bilbasen.dk/ En plass... det finnes flere, men husker de ikke i farten. De kalles gjerne GT coupé i Danmark. http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=400400540&page=1 Litt vel dyrt, men høres ut som et solid kjøp for de som brenner:) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Jeg kjøpte min gjennom http://www.toyotaextreme.dk :) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 noen som veit om noen billige ae86'er nå?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 noen som veit om noen billige ae86'er nå?:) Står i Narvik.. Den er momset inn, så ikke la deg avskrekke av 50k. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7832190&sid=8aFT9j9Zz079278&pos=1&tot=1 Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 litt dumt og bumpe en så gammel trå men like vell.. går denne bilen fortsatt på hamar ?? er litt nyskjærig på og få studert noen front lykt insatser +++ Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Jeg tar en kvalifisert gjetning og antar bil og eier har meldt flytting til Trondhjem og vestlandet. Men er ikke umulig bilen er innom Hamar i ny og ne for å besøke sin gamle mor, fru Cressida. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 oki sånn og forstå :) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg