chrisarn89 Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Hallo, har et problem på min a4 98 modell med at fjernbetjeningen (DEFA) til sentralåsen og alarmen ikke virker, på slutten før den sluttet å virke helt måtte jeg trykke mange ganger for at den skulle virke, nå virker den ikke i det hele tatt. Det jeg har gjort er: - Skiftet batterier i fjernbetjeningen - Tatt av - polen en god stund og vridd noen ganger på tenning for å resette systmet. Ingen av delene hjalp, kan det være selve fjernbetjeningen som er defekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Heisann! Har samme annordningen på min '97 mod B5. Veit at fjernkontrollen eller fjernstyringa faktisk kan slutte å fungere. Så prøv å få tak i en ny og få denne omkodet slik at den er fungerer til bilen din :) Jeg kjøpte akkurat min bil som har hatt dette montert i ca 7 år, og gamle eier måtte få en ny fjernkontroll helt i slutten siden den ene tok kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisarn89 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Takk for svar, noen som har peil åssen man omkoder denne og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Takk for svar, noen som har peil åssen man omkoder denne og pris? samme med min! fikk tak i ny nøkkel å skulle kode opp en slik trykker til på bilen min. da ble det noe krøll med at den koden je hadde ikke funket plutselig så de skulle fa tak i defa å ordne det! hørte ikke noe mere fra de å plutselig funket ikke trykkeren lenger! typisk flaks så fant noen ut dette å brøyt seg inn i bilen å tok stereo! så da etter masse tull å ball så fikset møller opp igjen i dette så betalte vel 1500 kr første gangen med ny nøkkel å omkoding av trykker,så da de måtte ordne opp i rotet sitt så fikk ny trykker å omkoding gratis å oppegående alarm igjen. står en kode på lappen fra defa å da gjør de noe med tenninga for å komme inn på modulen å vrir på å av nøkkelen flere ganger etter som hva slags tall som står på lappen fra defa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisarn89 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Hørtes ut som litt av et styr, tusen takk for hjelpen folkens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg