sveintoreh Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 front fangeren min har fått sprekker og et hull i seg etter ein long og hard vinter! dyr fanger så eg vill helst ikkje kjøpa ny.. nåken så vett ka så er best å broka for å dekka hullet? så det visest minst mulig når eg har klakka over! glassfiber? eller kansje setta inn ein plast bete? takker for alle svar:D Mvh svein tore:) Siter Saab 900C 88 Saab 900 SE turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 netting bak og glassfibersparkel er vell en midlertidig reperasjon ;) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Netting bak og 2 komponent lim.Har du en sprekk,så sliper du en V form hvor sprekken er i midten og fyller på med lim.Slip ut limet når det er tørt,plastgrunning og lakk.Har du glassfiberfanger,så gjør sånn som han over sa;) Lykke til Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintoreh Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 problet er hullet..:/ (den er av plastik) men ka netting broker du då? lim får eg vell tak i på biltema;) Siter Saab 900C 88 Saab 900 SE turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 (endret) slik jeg ville gjort det ang plastrep - slipe v-form i sprekker - matte med sandpapir - vaske rent med silikonfjerner o.l (også på baksiden av fangeren) - lime på netting på baksiden - lime igjen hullet, og sprekkene hvis ikke har du denne: http://www.bilforumet.no/lakk-karosseri/90375-how-to-sparkle-plast-stal-fjerne-utapa-rust-sproyte-grunning-lakk.html - pusse det slett når det er tørt, og eventuelt sparkle med plastspakel. Endret Februar 10, 2010 av imloud2 Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg