Marius Skrevet Mars 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2002 kansje dette er noe for en fisker uten sokker i skoa? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d2001 Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Likte kun fronten, ikke rompa, ser ut som en billig rover.. Men! Fet bil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by d2001 Likte kun fronten, ikke rompa, ser ut som en billig rover.. Men! Fet bil =) Du har tydeligvis ikke sett den i virkeligheten, en sånn bil stopper brødklaviaturet på de fleste. Hentydningen til Rover er omvendt, denne kom først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by marius kansje dette er noe for en fisker uten sokker i skoa? POOOORRRRNOOOO!!!! specs på den? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Uansett specs så blir iallefall den bilen lite sannsynlig å se her til lands, og vil ikke engang drømme om å tippe på prislappen... Men en Bentley, lik Rolls Royce, er ALLTID fett! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d2001 Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by S-2000 Uansett specs så blir iallefall den bilen lite sannsynlig å se her til lands, og vil ikke engang drømme om å tippe på prislappen... Men en Bentley, lik Rolls Royce, er ALLTID fett! Prislappen ligger trygt over 3000 store, og jeg fikk øye på en 17. mai ifjor rundt Aker brygge, i knall sort, åhhh... Hadde jeg vært personen bak rattet hadde jeg briefet meg ihjel, med goood grunn! Hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 måtte bare si noe jeg. der er faen meg det råeste jeg har sett dra på så diger bil som går så forbanna jeveligt. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harbart Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Og støtfangerne er selvfølgelig laget på RAUFOSS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg