wiuls Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Nå har jeg sett meg lei på disse "partysvenskene som besudler bybildet vårt. Så hvis det er noen der ute som har hatt dårlige erfaringer med disse utskuddene så del det gjerne med oss. Jeg skal begynne med noen og dette er sant, 1)En kompis var ute med jobben og som veldig mange andre arbeidsplasser så jobber han sammen med en haug svensker, de ankommer puben kl 20:00, og straks etter blir alle gjort oppmerksomme på at ølbongene er 1,5 time forsinket. Hva gjør svenkene da? Joda, de ber om en mugge vann og glass og setter seg å venter på de stakkers 4 bongene de er lovet!! Ære muli? 2)En svensk selger er i kundemøte og avtaler med kunden at de skal spise lunsj, når de ankommer spisestedet drar svensken opp en matpakke, og ber om vann til drikke, så kundene mått betale sin egen lunsj. Ære muli? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Det er dyrt i norge vettu.. Ser det på bygge plasser og. Microbølgeovn til varm lunsj, og kjølebag stappet med svensk mat er fast innventar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Det er vel bare sunn fornuft? Overdriver selvsagt på det der med møtet, men ha med seg matpakke er da bare kos :) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg