Fisk3n Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Hei Rett etter at jeg bytta ut ei ihjel-kjørt klokke så har speedometeret levd sitt eget liv, og km telleren (+ triptelleren) skriver med gaffel. :omfg Det går en wire til girkassa fra intrumentene og en ledning bak til klokka. En på et verksted sier at jeg har fått ei klokke fra en annen type volvo, derfor krasjer det med mitt speedometer. Han mener jeg må få tak i instrumentet som passer akkurat med den bilen som klokka var tatt fra. Men, en annen mener at det er bare å bytte ut føleren i klokka som gir infoen til speedometeret. At jeg setter i føleren fra den gamle klokka. Han første mener det ikke vil fikse problemet. Jeg trenger fler meninger før jeg gjør noe. Noen som har hatt samme problemet? Hadde vært utrolig greit om noen kunne gitt meg litt hjelp med dette. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Det er mulig det er bare jeg som er litt dum, men hva skulle den klokka ha med saken å gjøre??? Hadde du av speedometer-nåla når du dreiv med det der? I så fall så er det ikke alltid like lett å få nåla på rett plass igjen, og da lever speedometeret sitt eget liv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Bytt speedometer-ringen på diffen... Det fikser nok problemet.. Du må ut med diffen igjen da. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Bytt speedometer-ringen på diffen... Det fikser nok problemet.. Du må ut med diffen igjen da. enig;)! Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk3n Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Det er mulig det er bare jeg som er litt dum, men hva skulle den klokka ha med saken å gjøre???Hadde du av speedometer-nåla når du dreiv med det der? I så fall så er det ikke alltid like lett å få nåla på rett plass igjen, og da lever speedometeret sitt eget liv! klokka/diffen samme ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk3n Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Bytt speedometer-ringen på diffen... Det fikser nok problemet.. Du må ut med diffen igjen da. Skal prøve det. Takk! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg