Gjest lundoz Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Hei! Noen som har lakkert eller folert frontrammen på sin audi a3 i sort her? Er keen på å få bilen litt mer black edition. Kan man gjøre dette selv eller må jeg la proffe fikse dette? Vurderer bare å teipe med maskeringsteip rundt hele grillen og spraye den selv. Noen som kan dokumentere hvordan det blir best resultat uten om å demontere fronfangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 tror ikke det blir spesiellt pent, tror lakken vil flasse av av kromen, kjø black optic grill ellers kan det hende du bare får tak i ramme og.. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Hei! Ja bør nok kjøpe en ny grill i sort, men møller skulle ha 4350 kr for den :( Vet noen om de grillene på ebay som passer til a3 09 passer til a3 2010? Mener å ha lest at 2010 grillen er anderledes.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 hmm usikker om 09 passer, såleneg det ikke er den siste faceliften så passer den sikkert:) ja grill er dyrt:( heldig å komme over min for 500kr, NY... måtte bare ha den:) hehe Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Møller sier at å bytte til en sort grill ikke går på min bil fordi den sorte grillen kommer kun til s.line og den er 3 cm bredere en den jeg har. Jeg har da altså ikke s-line. Kan noen bekrefte om dette stemmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 aaah ja du har siste faceliften? kan nok hende den er noe annen da ja.. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Da blir det lakkering av grillen for 2500 spenn..hehe Fikk nå akkurat kjøpt 235/35/19 rs4-2 felger så nå blir det bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 sleng ut bilde når den er klar da:) må se resultatet:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg