mercedes-nissan Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 hei har lyst til å byte ut min bakre lyddemper med noe grommere. har sjekket på diverse sider, men ikke funnet noe spess enna veit om supersprint men veit dere om det finnes flere plasser dei selge sånne biligt? har bruker på nccn, å har sjekket en del der, men finner ikke no spess der eller,, takker for svar:) Siter (x) Nissan primera p11 144 2.0l sport! biler jeg har eid:Nissan primera p10 2.0l diesel, solgt Nissan primera p11 144 2.0l sport stv nissan 200sx s14 1994 sr20det solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 tror jeg fant remus for en godt stund siden. men husker ikke hvor. men vet iallfal at supersprint potta ble det målt effektøkning på noen hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes-nissan Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 tror jeg fant remus for en godt stund siden. men husker ikke hvor. men vet iallfal at supersprint potta ble det målt effektøkning på noen hk. fant remus på en side idag jeg å, men det vsr utsolgt eller hva det var, veit om at bsbildeler har supersprint til litt over 4000 prøver å finne noe litt billigere, vist ikke så får jeg bestille fra der,, Siter (x) Nissan primera p11 144 2.0l sport! biler jeg har eid:Nissan primera p10 2.0l diesel, solgt Nissan primera p11 144 2.0l sport stv nissan 200sx s14 1994 sr20det solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg