GnarKiLL Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Jeg monterte nettopp dvd-spiller i bilen uten å tenke noe mer over ledningen til brekket. Nå får jeg selvfølgelig ikke sett film (bare høre musikk). Er det trygt å koble denne til jordingen til spilleren (slik at passasjerer kan se filmer/musikkvideoer mens jeg kjører)? Eller vil det gå mer strøm enn "håndbrekksensoren" i spilleren tåler? Jordingen til spilleren er den som er lettest tilgjengelig, men er det andre ledninger inn til spilleren som leder mindre strøm og har konstant signal som kan få dette til å virke? Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Hvilken spiller har du? Er noen spillere som skal ha pulsvis signal ellernoe.. Men er nok bare å jorde den ja. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 http://www.streetdesign.no/?id=96912 Denne. Tror ikke den skal ha pulsvis signal (siden håndbrekklampa ikke blinker når det står på). Får prøve i morgen og se hva som skjer :P Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Noen skal ha puls, andre ikke. Du må bare prøve ;) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Funket å bare koble på vanlig jording til spilleren :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg