Volvo Råner'n Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Noen som vet om det er vanskelig og bytte om ledningsnettet i en 82- mod til ledningsnettet fra en 86- mod???? Siter Volvo 244 dl -82 b230k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Skal du bytte absolutt hele? Eller skal du bygge om noe? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo Råner'n Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 jeg vet ikke.. hva burde jeg gjøre??? Siter Volvo 244 dl -82 b230k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Hva er galt med ledningsnettet du har da? Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 kanskje det må vaskes?? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo Råner'n Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 jeg har kjøpt en delebil som er en 86 mod. Mens den egentlige bilen min er en 82. På delebilen er det elektronisk hastighetsgiver. Og det vil jeg gjerne flytte over. Siter Volvo 244 dl -82 b230k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by Volvo Råner'n jeg har kjøpt en delebil som er en 86 mod. Mens den egentlige bilen min er en 82. På delebilen er det elektronisk hastighetsgiver. Og det vil jeg gjerne flytte over. vel, du trenger da ikke bytte ledningsnett for det? hastighets-giveren ligger på bakakslingen på de med elektronisk speedometer, så du må bytte over bakakslingen og dra frem ledningen, pluss du må selvsagt montere det nye dashboardet. btl- på http://www.volvo-power.net har gjort dette i bilen sin. i de gamle bilene med vaier, går det fra girkassen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo Råner'n Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Kanskje jeg bare skal gjøre det isteden da.. Siter Volvo 244 dl -82 b230k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by Volvo Råner'n Kanskje jeg bare skal gjøre det isteden da.. det er mye unødvendig jobb å bytte ledningsnett om du bare skal ha el speedometer! du må nemmelig demotere dashboard, etc. pluss du bruker en del timer å fikse på det nye.. jeg ville heller anbefalt deg å strekke ny ledning til sensor og opp til speedometeret, så evnt trikse der med speedometeret for å få ting til å funke skikkelig. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 For å få el.speedometer til å fungere, må du gjøre følgende: -Ha bakaksling med giver. -Trekke en ledning fra giver til speedometer. -Jorde det andre punktet til giveren. -På det nye clusteret er det 3stk tilkoblinger bak på selve speedometerklokka, en pluss, en minus og en til giveren bak. Husk bare at den plussen er tenningsstyrt. -Resten av tilkoblinger bak er det samme. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg