niklasf91 Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Hei. Jeg har kjøpt denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20431165&folderId=109602 Men jeg trenger en ISO kabel fra BMW buisness CD spiller til denne jeg har kjøpt nå. Noen som veit hvor jeg kan få tak i det?? Har vært innom alle butikker men ingen har den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Du skal selfølgeligt ikkje posta dette i prosjekter. Sjekk bilradiospesialisten Du nevner ikkje kva slags bil du har, so eg kan ikkje linke direkte til det du skal ha Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Du skal selfølgeligt ikkje posta dette i prosjekter. Sjekk bilradiospesialisten Du nevner ikkje kva slags bil du har, so eg kan ikkje linke direkte til det du skal ha Beklager, trykke feil topic! Men jeg har en bmw e46 316i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Hvilken årsmodell har du? Det blir vel denne: Tilogmed Biltema har denne, så da spørs det litt hvilke butikker du har vært innom... ;) Regner med du har den nødvendige monteringsramma allerede da? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Hvilken årsmodell har du?Det blir vel denne: Tilogmed Biltema har denne, så da spørs det litt hvilke butikker du har vært innom... ;) Regner med du har den nødvendige monteringsramma allerede da? Riktig, men det går to utganger av den som du ser... Det er bare en inngang på min spiller. Alltså feil utgang, men bmw pluggen er riktig;) Og rammen er helt riktig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Ledningen er rett viss bmw pluggen er den rette. I andre enden er det isokontakt og det er isokontakt på ledningen som følger spilleren din. Du har ein kontakt for strøm og ein for høgtaler. Ser du på spilleren og ledningen som følger med, er dei 2 kontaktene festa sammen Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg