nitewlkr Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by K.A. Litt inspirasjon blant oss som driver "lett" ombygging. Ombygging av div VAG med TUV muligheter :dude: Wir übernehmen die komplette Tüv-Eintragung für den Umbau den wir durchgeführt haben. Keine TüV-Eintragung für Fahrzeuge die nicht durch uns umgebaut wurden! På godt norsk.... kun tüv på ombyggninger utført av oss :rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by RSS men åssen blir det med akslerasjon og toppfart med fem trins kasse fra golf 1 gti? det er det jeg skal ha Alt etter turtall, eg klarte 230 med 4 trinns bensinkasse som har omtrent samme utveksling som 5tr gti. hadde vel 8000 rpm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by RSS ok, noen som vet hva det koster ca? i tyskland så koster det ca 2000 kroner Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 fikk høre att det kosta ca 3000 her i norge. men det passer vel rett på? eller er det noen jeg må gjøre for og få det til og passe? har også lyst og sveise bur i golfen men vil ha bakseter, så jeg tenkte og lage det så det gikk ned a, b og c stolpen med ett kryss i take? åssen vil dette påvirke kjøreegenskapene? vil jo ha bra kjøreegenskaper + att den ikke skal være altfor stiv og jævli og kjøre Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by RSS fikk høre att det kosta ca 3000 her i norge. men det passer vel rett på? eller er det noen jeg må gjøre for og få det til og passe? det skal passe rett på.... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by RSS har også lyst og sveise bur i golfen men vil ha bakseter, så jeg tenkte og lage det så det gikk ned a, b og c stolpen med ett kryss i take? åssen vil dette påvirke kjøreegenskapene? vil jo ha bra kjøreegenskaper + att den ikke skal være altfor stiv og jævli og kjøre ?????? Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg