Gå til innhold

noen "større" bump enn dette?

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

http://www.bilforumet.no/5-serien/4564-bmw-brukes.html#post2676677

rekord-bumpen på bilforumet? en som presterte å bumpe en 8 år gammel tråd, gratulerer, noen som er bedre? respektabelt borte når tråden er 8år gammel og man bumper den i hvertfall

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke grave i det hele tatt for å få opp sånne tråder. Nederst på siden står det "lignende tråder". Har flere ganger gått inn der og svart på tråder/spørsmål. Men før jeg poster ser jeg at tråden brått er 4-5-6-7 år gammel.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser faktisk ikke noe som helst problem med å fortsette på en slikt tråd, kan vel heller ikke kalles bumping når det står noe med innhold der, og det faktisk ikke er trådstarter som skriver.

BUMP Bring Up My Post

Begynne å diskutere om en person bør kjøpe den bilen som han spurte om for 4 år siden derimot, det er mindre inteligent, men ser fremdeles ikke noe galt i det, jeg kikker ikke på datoer altid.

Tror dere trenger større problemer.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser faktisk ikke noe som helst problem med å fortsette på en slikt tråd, kan vel heller ikke kalles bumping når det står noe med innhold der, og det faktisk ikke er trådstarter som skriver.

BUMP Bring Up My Post

Begynne å diskutere om en person bør kjøpe den bilen som han spurte om for 4 år siden derimot, det er mindre inteligent, men ser fremdeles ikke noe galt i det, jeg kikker ikke på datoer altid.

Tror dere trenger større problemer.

nå skal det påpekes at vedkommende hadde denne BMWn som jordebil for 8 år siden, har mine tvil om at den lever i dag, ganske urelevant "bump" hvis trådstarter ikke har skrevet i den på 8 år også, så dette syns jeg var ganske "tåkete", men tekniske spørsmål og spørsmål om hvilken bil osv, det er spørsmål som er relevante uansett tid

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekord-bumpen på bilforumet? en som presterte å bumpe en 8 år gammel tråd, gratulerer, noen som er bedre? respektabelt borte når tråden er 8år gammel og man bumper den i hvertfall

Klassisk "prøveådriteut" reply dette her. Tragisk menmen enkelte liker å gjøre det. Altså du trengte ikke å kommentere denne bumpen men du følte for å gjøre det. Så det sier mye :)

Mercedes 230E 91mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting er å svare i en åtte år gammel tråd, men er det da ikke enda mer toskete å lage en NY tråd for å fortelle om han som svarte i den gamle....?

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting er å svare i en åtte år gammel tråd, men er det da ikke enda mer toskete å lage en NY tråd for å fortelle om han som svarte i den gamle....?

Så sant, så sant...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår