volvo244 tic Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Er på leit etter vor en får kjøpt 1800 panne te mante, ny eller brukt?Pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Er på leit etter vor en får kjøpt 1800 panne te mante, ny eller brukt?Pris sjekk omc.no, mener jeg så ei tilsalgs der nettopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 tic Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 eke medlem der nå lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 -------------------------------------------------------------------------------- Har ei manta 1800 bunnpanne til overs, er laget på nippel for oljeretur fra turbo.. Selges HBO 2500,- Byttes mot breie 13" eller byttes i noe anna tøft til gammel opel.. TLF: 45472567 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Har en komplett motor på lager, den er komplett med motorfester, bunnpanne/sil og fordelerflytter. Flesteparten vet hva disse delene omsettes for så kom med alt annet enn skambud Trekker disse fra salg da jeg muligens får bruk for de selv... __________________ Har en lidenskap for gamle Ford, Opel og VW.... Erik Guldseth TLF: 95026105 egulds@gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 si ifra hvis jeg skal finna fram flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matzr Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Ka du skal ha for bunnpanne og motorfeste? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg