RuuDpus Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Hei! Jeg kjøpte nye felger her om dagen brukt. Jeg ser kikka på dekka, og trodde alle 4 hadde lik dimensjon. Når jeg studerer litt nøyere i ettertid ser jeg at to av dekka har bredde på 235 istedenfor 225 som de 2 andre har. Heldigvis var de med 235 de dårligste, så det passa fint at disse skal bak. Er det noe problem å få trøkt på 235x40r18 på en audi a4avant 99mod? Mvh Espen Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 skl nok gå fint det tror je,spørs på senk eventuelt! jeg kjører 235/30-20" på sommeren med min å den er senket ca 40-50mm:)må ha på spacere men går greit med den hvertfall,litt skraping i skjermbuer bak med full bil,men går greit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Ok, nei min er ikke senket ideheletatt, så da bør det gå bra. Jeg er ikke superpro med biler akkurat, hva er spacere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 metallskive som du legger mellom felgen og navet .... kun for å få felgene lenger ut .... du har masse av plass med orginal høyde rudings Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg