libach Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i 5-kant umbraco? (Heter kanskje ikke umbraco når det er 5 kant?) Skulle ta av skiholderne på bilen og der har Citroën tydeligvis valgt 5-kant istedet for vanlig 6-kant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libach Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 hex betyr jo seks, er ikke det vanlig unbraco? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Det er torques, er det ikke? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libach Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Finner ikke noe sted som selger det i hvert fall, får stikke på citroen og spørre om å få låne en :klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Kan erlig talt ikke si at jeg har brukt dette noen gang tror jeg, så mulig det er noe Citroën verktøy? Det du tenker på Mustang95 er sikkert torx, som er 6 kanta :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Kan erlig talt ikke si at jeg har brukt dette noen gang tror jeg, så mulig det er noe Citroën verktøy?Det du tenker på Mustang95 er sikkert torx, som er 6 kanta :P Jeg vet ikke hva det heter, men jeg har dette verktøyet ihvertfall, but who cares. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Fransk umbrako altså, sære greier :D Biltema har faktisk mye sære spesialbits og spesialpiper. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i 5-kant umbraco? (Heter kanskje ikke umbraco når det er 5 kant?) Skulle ta av skiholderne på bilen og der har Citroën tydeligvis valgt 5-kant istedet for vanlig 6-kant. Dette må være spesiellt for din bil da det ikke er noe standardverktøy som er femkantet. Unbraco er ett varemerke for en skruetype btw. Insex er den internasjonale betegnelsen. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 har sett det en gong før, på én skrue til regreimdekselet til en liten dynapac asfaltvals :P deutzmotor, sære greier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Biltema har små sett med spesialbits, og her er det 5-kant i diverse størrelser. Så det er tydeligvis ikke så uvanlig. Tipper clas ohlson har det samme. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Tror faktisk Thule bruker dette også, så kan jo hende franskfittene ikke har noe med det å gjøre... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 hex og unbrako er det samme, begge har 6 kanter. men kan være Torx plus/ Torx TX. beste er hvis du tar bilde av skruen. er litt kjipt å få tak i 5 kant torx, men kanskje denne passer: http://cgi.ebay.com/5-point-torx-star-security-bit-set-10pc-BMW-Audi-VW_W0QQitemZ160382078038QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2557844c56 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Når jeg tenker meg om, så lurer jeg på om ikke jeg har slike i et bits-sett jeg har liggende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 det skal følge med et lite verktøy til det der... om ikke vil jeg tro at citroen skaffer deg det. tror ikke det finnes som løse bits, de slet iallefall med å få tak i det til meg jeg ville når du får verktøyet sjekka GODT at takstativet sitter, også sideveis.... de originale takstativene på bla berlingo kan ha en tendens til å løsne, har vært borte i det med to stativer, på to forskjellige biler... da stativer med den femkantnøkkelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg